Lockscreen HTC Stad veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat snap ik allemaal,want die instellingen voor lockinfo,die HTC pluging het wijst zichzelf uit Maar hij pakt gewoon geen andere stad bij mij Want bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat snap ik allemaal,want die instellingen voor lockinfo,die HTC pluging het wijst zichzelf uit
Maar hij pakt gewoon geen andere stad bij mij Want bij dat HTC dutch weather thema heb ik via ifile zoals ze hierboven beschreven hebben mijn stad kunnen veranderen,maar dat thema vreet energie Ik heb lockinfo er al eens afgegooid maar lost ook niks op Dus blijft het dutch tema er maar effe op staan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb nu ook de lockscreen htc dutch
Opzich ziet het er leuk uit alleen heb ik op mijn lockscreen dus de datum en tijd van iphone zelf die er overheen geprojecteerd is Is dat nog ergens uit te zetten ?? |
|
|||
|
|||
ja bij instellingen lockinfo dan lockscreen(dacht ik)en dan enable
|
|
|||
|
|||
Moet je daarvoor niet clockhide installeren? Daarmee heb ik toch alles van m'n lockscreen gekregen
|
|
|||
|
|||
ik heb clockhide niet geinstaleerd,maar dat kan zijn dat dat daar ook mee gaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HTC beach lockscreen | martijn2308 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-02-11 11:40 |
Lockscreen veranderen | mtchl | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-07-10 17:40 |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 09:41 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
20 seconds lockscreen tijd veranderen | Econz | iPhone algemeen | 3 | 20-08-09 00:28 |
|
|