//

Lockscreen HTC Stad veranderen

Lockscreen HTC Stad veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hello hello, Na urenlang zoekwerk ben ik nog steeds niet waar ik wil zijn helaas Ten eerste heb ik via cydia lockinfo gedownload en deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-11, 00:02
Daaaniel Daaaniel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard Lockscreen HTC Stad veranderen

hello hello,

Na urenlang zoekwerk ben ik nog steeds niet waar ik wil zijn helaas Ten eerste heb ik via cydia lockinfo gedownload en deze werkt prima. Heirna heb ik een HTC lockscreen plugin gedownload en deze geinstalleerd op mijn iphone. De tijd werkt prima, maar ik krijg de stad maar niet verandert, deze staat nog altijd op cupertino. Ik heb in de standaard weer applicatie die geleverd wordt met iphone alles verwijderd en hier mijn eigen stad in opgezocht en gekozen. Nog altijd werkt het niet. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Hoop dat iemand mij kan helpen! bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-11, 17:02
LiquidSnake LiquidSnake is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Hey Daaniel,

Probeer het volgende eens:

1. zoek hier de Yahoo code van je stad op.

2. Ga naar Instelingen -> Lockinfo -> Plugins -> HTC Plugin -> Weather Settings -> vink onderaan "Override" aan. Zet daaronder je Yahoo code van je stad in. en Verander de Temperature Unit naar Celsius.

3. Herstart je toestel eventueel

Succes!
  #3  
Oud 14-03-11, 18:29
Daaaniel Daaaniel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

gelukt! slotje
  #4  
Oud 05-04-11, 22:18
dannyk1984 dannyk1984 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

goededag heb een vraagje krijg wel de tijd en datum maar ik krijg niet het weer en de stad te zien wat kan ik hier aan doen of wat heb ik fout gedaan

mvg danny
  #5  
Oud 10-06-11, 11:54
linliz's schermafbeelding
linliz linliz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 43
Standaard

ook een vraagje,ik heb ook lockinfo erop,de htc plugin gedownload maar om de 1 of andere rede krijg ik hem niet op me lockscreen.
Hij staat ook niet bij plugin in lockinfo.
Maar wel in cydia als geinstalleerd.

alle hulp is welkom
  #6  
Oud 10-06-11, 22:31
linliz's schermafbeelding
linliz linliz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 43
Standaard

Is inmiddels gelukt

SSH is iets ingewikkelder, ik raad je aan even een op youtube bijvoorbeeld te zoeken hoe dit werkt. Je moet SSH op je iPhone instaleren en een programa zoals WINSCP op je pc instaleren, vervolgend moet je inloggen op je iPhone dan ga je via SSH naar: /private/var/stash/Themes/HTC Weather Dutch.theme
daar vind je een bestand configureme.js die kun je openen daar staat een plaats (aangeduid met: NLX0002) ga naar www.weather.com typ de naam van je plaats in en je vind dan ook zo'n code in de URL, vervang NLX0002 met die code en je hebt je plaats ingesteld.


Wat makkelijker is: download iFile op je iphone en ga op zoek naar: /private/var/stash/Themes/HTC Weather Dutch.theme
Open configureme.js en pas op die manier de plaats aan zoals hierboven beschreven.
  #7  
Oud 11-06-11, 22:09
gerben48's schermafbeelding
gerben48 gerben48 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 56
Standaard

@linliz
Je kan natuurlijk ook iFile downloaden dat gaat sneller. (Sorry als het hetzelfde is want ik weet niet wat SSH is maar ik doe alles via iFile)
__________________
Als je dit leest heb je 2 seconde van je leven verspild.
  #8  
Oud 12-06-11, 13:06
linliz's schermafbeelding
linliz linliz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 43
Standaard

Klopt is inmiddels gelukt,maar denk dat ie battery vreet die plugin dus,ff testen
  #9  
Oud 12-06-11, 14:52
gerben48's schermafbeelding
gerben48 gerben48 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 56
Standaard

@linliz Tijdens het opstarten en respringen ververst de informatie van het weer. Dus tijdens het gebruik valt het wel mee.
  #10  
Oud 07-07-11, 16:31
CuijkAanDeMAAS's schermafbeelding
CuijkAanDeMAAS CuijkAanDeMAAS is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Cuijk
Berichten: 41
Standaard

Aangezien ik hier het meest in de buurt zit stel ik hier mijn vraag. Ik heb momenteel HTC Clock plug in gedownload, alles prima.

Behalve het feit dat ik de clock plugin niet transparant krijg, zie dus de helft van mijn lockscreen foto niet... Heb de settings en alles bekeken maar helaas... Iemand ideeen>

Alvast bedankt!
  #11  
Oud 02-08-11, 10:50
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiquidSnake Bekijk bericht
Hey Daaniel,

Probeer het volgende eens:

1. zoek hier de Yahoo code van je stad op.

2. Ga naar Instelingen -> Lockinfo -> Plugins -> HTC Plugin -> Weather Settings -> vink onderaan "Override" aan. Zet daaronder je Yahoo code van je stad in. en Verander de Temperature Unit naar Celsius.

3. Herstart je toestel eventueel

Succes!
Ik heb al deze stappen gedaan maar de stad blijft steeds het zelfde??iemand nog een idee
Alvast bedankt

Grtz,Flip
  #12  
Oud 02-08-11, 11:08
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Ik heb al deze stappen gedaan maar de stad blijft steeds het zelfde??iemand nog een idee
Alvast bedankt

Grtz,Flip
Heb je dan al gedaan zoals hierboven beschreven door @linliz?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #13  
Oud 02-08-11, 12:49
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

ja maar ik blijf steeds de stad Amsterdam aan houden,geen enkele van die codes werkt bij mij
  #14  
Oud 02-08-11, 22:06
linliz's schermafbeelding
linliz linliz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
ja maar ik blijf steeds de stad Amsterdam aan houden,geen enkele van die codes werkt bij mij
Als je die code verandert heb wel opslaan he,dan ifile afsluiten en rebooten,dan zou het gewoon moeten werken hoor
  #15  
Oud 03-08-11, 00:10
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Ik gebruik geen ifile ik verander gewoon de code in lockinfo/htc plugin/weather settings,enz...en dan daar waar je je locatie kan ingeven,geef ik mijn code in
Maar er gebeurt niks
  #16  
Oud 03-08-11, 08:11
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Ik gebruik geen ifile ik verander gewoon de code in lockinfo/htc plugin/weather settings,enz...en dan daar waar je je locatie kan ingeven,geef ik mijn code in
Maar er gebeurt niks

Bestand naar je pc kopieren, stad code veranderen, terug zetten naar je telefoon en als ie vraagt om te overschrijven ja klikken, dan moet het werken.
  #17  
Oud 03-08-11, 10:29
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Bekijk bericht
Bestand naar je pc kopieren, stad code veranderen, terug zetten naar je telefoon en als ie vraagt om te overschrijven ja klikken, dan moet het werken.
ja maar dan moet je die HTC widget downloaden via cydia en dan staat hij in je winterboard(heb ik net gedaan)maar ik wil hem alleen op mijn lockscreen en via lockinfo en dan werkt dat niet met ifile(vandaar dat je dat dan doet via instellingen/lockinfo/plugins/enz....)maar dat werkt dan niet
  #18  
Oud 03-08-11, 12:31
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
ja maar dan moet je die HTC widget downloaden via cydia en dan staat hij in je winterboard(heb ik net gedaan)maar ik wil hem alleen op mijn lockscreen en via lockinfo en dan werkt dat niet met ifile(vandaar dat je dat dan doet via instellingen/lockinfo/plugins/enz....)maar dat werkt dan niet
Nee, je moet de HTC plugin voor lockinfo downloaden.
Begrijp trouwens niet waarom mensen de iphone op een HTC willen laten lijken, maar das mijn mening en off topic.
  #19  
Oud 03-08-11, 13:27
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

dat heb ik eerst gedaan(als je naar mijn eerste post kijkt)dan heb ik de andere versie geprobeert
Maar ik wil gewoon mijn locatie in HTC plugin voor lockinfo veranderen!!maar dat lukt me niet
En ik heb de stappen gevolgd zoals ze beschreven zijn
  #20  
Oud 08-08-11, 11:18
iMarvin. iMarvin. is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 50
Standaard

Allemaal zo moeilijk is niet nodig. De stad die je in de HTC-plugin wilt, moet je als "eerste" plaats instellen in de standaard iOS Weer-applicatie. Dat werkte bij mij in ieder geval. Soms moet je even respringen, en soms pakt hij hem gelijk al

Bijv: Ik heb oa Rotterdam, Ischgl en Beijing in mijn Weer-app. Ik heb Rotterdam bovenaan gezet. De HTC-pluging voor LockInfo pakt nu automatisch Rotterdam als locatie en geeft deze weer.
__________________
• iMac 27" i7 (late 2011) • MacBook Pro 13" i7 (late 2011) • iPhone 4 32GB (2010) • iPod Classic 160GB "U2 Edition"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC beach lockscreen martijn2308 Jailbreak apps en thema's 0 24-02-11 11:40
Lockscreen veranderen mtchl Jailbreak apps en thema's 10 21-07-10 17:40
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen Melle123 Jailbreak apps en thema's 6 03-02-10 09:41
katra's weather lockscreen veranderen Hisense Jailbreak apps en thema's 50 25-11-09 21:42
20 seconds lockscreen tijd veranderen Econz iPhone algemeen 3 20-08-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.