customize op 1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey bedankt voor je reactie ik neem aan dat ik poof kan vinden ergens bij de installer ? in al die sub maps zoals bijv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hey bedankt voor je reactie ik neem aan dat ik poof kan vinden ergens bij de installer ? in al die sub maps zoals bijv misc, netwerk , utility ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kan iemand mij uitleggen hoe Customize werkt?
Ik heb het gedownload en geinstalleerd, programma start ook op, maar als ik bijvoorbeeld klik op 'Battery' dan krijg ik een lege scherm te zien. Of doe ik iets verkeerds ? |
|
||||
|
||||
Je zult eerst themes moeten installeren voor Customize. In Installer komt een apart menu 'Themes (Customize)' te staan als het goed is, daar staan dan themes die je kunt gebruiken met Customize. Eigenlijk net zoals Summerboard niks doet als je geen themes download.
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb Custom Customize 1.1.4 van die iGuy repo |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb alleen nog 1 vraag ik heb summerboard geinstaleerd heb nu een paars blauwe achtergrond bij me icoontjes maar ik wil me eigen foto daar zetten ... tips ? en bedankt
|
|
|||
|
|||
Vind Poof wel een handig progje!
Is er dan ook een vervanging voor het gedeelte van Customize waarbij je de icoontjes van plek kan veranderen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes |
|
||||
|
||||
Hosley,
Als je FW 1.1.4 hebt, moet je gewoon even je vinger houden op een icoontje. Dan gaan ze allemaal wiebelen. Als ze wiebelen kun je de volgorde aanpassen door ze te verschuiven.
|
|||
|
|||
achtergrond bij je icoontjes
hey bedankt voor jullie reactie ik zal het zometene proberen bij summerboard wallpaper theme uitzetten enme foto nog een xtje als wallpaper instellen hopelijk lukt het
|
|
|||
|
|||
Ik heb 1.1.4 en uiteraard download de iPhone de thema bestanden naar de verkeerde map.
Vervolgens OpenSSH geinstalleerd om dit te kunnen wijzigen (winscp)echter kan ik openssh niet opstarten vanaf mijn springboard omdat ik het icoon niet zie! Wie kan me verder helpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
OpenSSH zie je ook niet, dat werkt op de achtergrond. Je kunt OpenSSH wél aanzetten met een programma als 'Services' of 'BossPrefs'. Als je die programma's niet op je iPhone hebt staan, maar je hebt wél OpenSSH geinstalleerd, dan kun je dus met WinSCP gewoon in je iPhone komen. Dat gaat via WinSCP op je PC, niet vanaf je iPhone naar PC.
|
|
|||
|
|||
aha bedankt!!
|
|
||||
|
||||
daar heb k een oplossing voor.
|
|||
|
|||
effe meedelen:
customize werkt wel, maar niet de gewone je moet de source http://ipodtouched.net/repo.xml effe toevoegen en dan zie je 'Modded Customize' staan. die werkt perfect! |
|
||||
|
||||
Heb effe een video gemaakt van hoe je makkelijk die Modded Customize kan fixen op 1.1.3 & 1.1.4 Firmware. Als je hem installeert maakt hij niet de juiste map Customize aan met alle folders in, dus hierbij laat ik je zien hoe dit wel kan.
YouTube - Modded Customize For 1.1.4 Firmware |
|
|||
|
|||
iguy werkt perfect maar waar tover ik icoontjes vandaan om ze vervolgens aan te passen om mij iphone.Ik zit te denken aan operatorlogo accu, etc
|
|
||||
|
||||
via installer, customize themes. is een aparte categorie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|