IPhone 4 langzaam? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Na het jailbreaken van mijn iPhone 4 4.3.1 had ik het programma sbsettings geinstaleerd nou viel me op dat ik available memory altijd rond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 4 langzaam?
Goedendag,
Na het jailbreaken van mijn iPhone 4 4.3.1 had ik het programma sbsettings geinstaleerd nou viel me op dat ik available memory altijd rond de 200 mb zit nou heb ik hiervoor de iPod touch 3G gehad ik kan me herrineren dat die ook altijd rond de 200mb zat, is dit normaal voor de iPhone 4 4.3.1 of niet? Groetjes Ws1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPod Touch heeft geen GSM/UMTS/HSPDA modems die ook door bepaalde processen moeten aangestuurd worden (en die ook geheugen nodig hebben).
|
|
|||
|
|||
Oke heeft u toevallig een iPhone 4, want dan zou ik graag willen weten wat het normaal available memory is
|
|
||||
|
||||
Als ik via SBSettings Free up memory doe, krijg ik meestal 330mb.
|
|
|||
|
|||
Tja, ik gebruik heel paranoïde RemoveBG in SBsettings en heb meestal zo rond 300 MB vrij.
|
|
|||
|
|||
Oké, bedankt voor jullie snelle reactie ik heb nu ook free memory gedrukt en heb nu ook 300+ mb dank jullie wel!
Hier mag een slotje op! |
|
||||
|
||||
Het gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
iPhone 4 internet langzaam of weg | HyperCube | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 22:22 |
Iphone 1G langzaam na upgrade naar 2.2.1 | mikstar | Unlock [archief] | 1 | 10-02-09 21:48 |
iPhone: jailbreak op 3G iphone nu erg langzaam | spf.iphone | Jailbreak | 3 | 22-01-09 20:34 |
iPhone: Iphone langzaam na CustomFW | AeronNL | Jailbreak | 5 | 22-08-08 12:52 |
|
|