WeDict applicatie downloaden ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl FOUT gevonden PFFF oke iemand NL -> Italy en Italy - NL ? of meer talen, ik kan er veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze heb ik jammer genoeg ook niet kunnen vinden in de sources. Weet iemand een andere source voor Nederlands-Italiaans Italiaans-Nederlands voor de WeDict applicatie (mag uiteraard ook in het engels)? Bij voorbaat dank!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je NOT FOUND krijgt doe je dit:
- Ga via WinSCP oid naar je Applications map en zet alle files van weDict op 0777 - Ga naar var/mobile/Library/weDict en zet ook hier alle rechten op 0777 - Let op, je moet ook elke map apart openen en de files daarin op 0777 zetten nu moet hij het doen... het werkte ten minste wel bij mij (firmware 1.1.4) |
|
||||
|
||||
na het aanvinken van dictionary.com wat moet er staan bij URL en Plugin etc?
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je wilt zoeken in de app op je iPhone ('Local') zul je de rechten goed moeten zetten zoals boven je post wordt uitgelegd.
|
|||
|
|||
Citaat:
StarDict Babylon Dictionaries -- ?????????? NL-IT IT-NL bastaat er echter nietwel EN-IT en IT-EN, maar ik heb wel een probleempje ondervonden bij het uitpakken van de folders door een corrupte file. Dus werkt momenteel nog niet. ** IVM de vele vragen hier over het probleem na installatie van de weDict applicatie dat er nog steeds opkomt not found als je een woord ingeeft.. vermoedelijk omdat je lokaal werkt zonder geinstalleerde dictionary. Voor de weDict pagina even googlen naar weDict en je bent er meteen. Daar de source noteren en die ingeven bij je sources op de Iphone en dan een refresh uitvoeren - dan zie je weDicty in de lijst verschijnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WeDict | LUNA | Archief | 1 | 22-04-08 17:26 |
|
|