Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Riket Jij bent echt geweldig weet je hoe lang ik heb ziteen k*tten om dit voor elkaar te krijgen en hoeveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
enne ik kan je een handje schudden, je wil niet weten hoeveel installaties ik gesloopt heb voordat ik dit voor elkaar had!! waarschijnlijk niet alleen voor iOS 4.3.3 want de iOS 5 beta ziet er ook goed uit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het niet voorelkaar...
Iedere keer krijg ik tijdens installatie 2 fout meldingen. Voor beide dingen. "OfficialMe" en "Vodafone NL carrier Logo" • Unable to make backup of link './System/Library/CarrierBundles/Iphone/Vodafone_nl.bundle/DefaultCARRIER_vodafone.png' before installing new version • Sub-process/usr/bin/dpkg returned an error code (1) Winterboard gedeïnstalleerd, weer geprobeerd via de repo, maar ter vergeefs lijkt het.... Ik heb Vodafone (netwerk & lijn: vodafone NL; aanbieder: vf nl 10.0) fw 4.3.3 modemfw 05.16.02 iphone 3Gs type nr. MC637IP Help! Laatst gewijzigd door Arnold_NL; 07-07-11 om 00:02. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het met de IOS 4.3.3 op een iPhone 3gs T-Mobile ook niet... Krijg dezelfde melding als hierboven.
Daarentegen op een iPhone 4 met 4.3.3 T-Mobile werkt het weer wel. |
|
|||
|
|||
schijnt wat te zijn met de jailbreak die je uitvoert via jailbreakme.com...
Ik heb contact gehad met Gerard hierover. Hij snapte er ook niks van totdat hij een de jailbreak uitvoerde via het eerder genoemde website. |
|
|||
|
|||
Ok. Maar op de iPhone 4 met de jailbreak van jailbreakme.com heb je het probleem niet. Dus het probleem zit hem alleen in de iPhone 3gs met de jailbreak van jailbreakme.com.
|
|
|||
|
|||
blijkbaar..... althans ik heb er last van met mijn 3GS en jailbreakme.com
Heb je de iphone 4 ook met de jailbreakme.com ge-jailbreaked? |
|
|||
|
|||
Ja, de iPhone 4 is met jailbreakme gejailbreaked.
|
|
|||
|
|||
Zojuist kreeg ik een melding bij het opstarten van Cydia dat er een update was ivm met jailbreakme.com 3.0. Deze update gedaan en nu krijg ik ze wel geinstalleerd en werken de icoontjes wel op mijn 3gs. Blijkbaar is daarmee het probleem opgelost.
|
|
|||
|
|||
het werkt inderdaad op de 3GS met de cydia van jailbreakme.com
Laatst gewijzigd door Arnold_NL; 12-07-11 om 16:23. |
|
|||
|
|||
Ja, maar pas na de update die er sinds vandaag is. Gisteren werkte hij nog niet.
|
|
|||
|
|||
Vraagje...
Ik heb net "BetaOfficalMe" geinstalleerd, daarvoor "Vodafone NL Carrier Logos w Text". De Logos werken, maar verdwijnen ook telkens weer nadat ik Wi-Fi heb gebruikt. Dan krijg ik de standaard "Vodafone NL" tekst terug. Als ik dan de iPhone dwing om de provider te zoeken door "Airplane" mode aan/uit te zetten, krijg ik de logo weer terug, maar verdwijnt weer nadat ik Wi-Fi gebruik. Is dit gedrag normaal? Dit is op een iPhone 4 4.3.3 met jailbreakme.com gejailbreakt. Oh ja, ik heb ook "WiCarrier" geinstalleerd, waarschijnlijk ligt het hieraan. Kent iemand een "fix"?? Laatst gewijzigd door Amiga; 18-07-11 om 02:30. |
|
|||
|
|||
Bedankt man!!
|
|||
|
|||
Hi en Tele2
Ik heb zelf Hi als provider en ik zou ook het logo hiervan willen.
Alleen heb ik gezien dat bij Hi en Tele2, Winterboard (en alle gedownloade dingen voor Winterboard) wordt verwijderd. Weet jij wat er misgaat? Laatst gewijzigd door Raloe; 04-09-11 om 20:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan heb ik toch de vraag over "Ben NL".. Ik maakte altijd custom made providerlogo's, echter kom ik er met BEN NL nooit aan uit.. Heb jij een idee hoe ik dat dan voor elkaar krijg?? THNX alvast! Greetz Jay |
|
|||
|
|||
Ik kan OfficialMe nergens vinden?
|
|
|||
|
|||
he gerard de logo's werkte voor mij echt perfect op ios 4 maar je snapt het al nu geupdated naar ios 5 maar nu werken jou schitterende logo's niet meer ga jij zr nog aanpassen voor ios 5 want daar zal ik en vele anderen erg blij mee zijn
groeten Riket |
|
|||
|
|||
Ook ik hoor bij die groep. Ik heb al zitten zoeken op Google. Helaas nog geen goeie tut gevonden om het zelf te doen...
Enige dat ik vinden kan is: Shsh into ur iPhone /root/user/library/operator bundle.bundle and backup all images or intact all files in there. there will be 3plists and ur carrier PNGs.Observe the naming convention its different from IOS 4. There is Default carrier, FSO carrier and the all new TS carrier. examples are Default_CARRIER_VFNZ Sure_1only_.png, Default_CARRIER_VFNZ Sure_1only_@2x.png,FSO_CARRIER_VFNZ Sure_1only_.png, TS_CARRIER_VFNZ Sure_1only_@2x.png. u will have to make a total of 12 PNG files for it to work. In my case i duplicated my image 12x and named the files accordingly.Copy the files into the folder i mentioned on the first line.Respring and ur done. if u can't respiring just reboot. Pls note that if u make mistakes on the naming, it won't work. hope u will make sense out of this |
|
|||
|
|||
Kan het zijn dt OfficalMe nergens meer te halen is?
Heb jouw Repo toegevoegd, maar zie deze niet staan. In BigBoss ook niet te vinden. Heb een 3GS op 4.3.3. Installatie van jouw TMobile nl pakketje had helaas ook niet het gewenste effect |
|
||||
|
||||
ik heb een probleempje,
ik heb namelijk een DIRK simkaart in mn iphone 3g zitten, en ik krijg dus dat carrier logo niet aangepast, weet iemand of dit op te lossen is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Officiële unlock alleen T-mobile carrier | Dyna20 | Odido (T-Mobile) | 6 | 10-09-10 20:09 |
carrier logo kpn | lmwj | Jailbreak apps en thema's | 30 | 07-12-09 01:42 |
KPN carrier | jurrian | Archief | 2 | 04-02-09 20:38 |
|
|