Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ***************************** iOS 5 ???? Kijk dan hier: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post720633 ***************************** Sinds iOS 3.1.3 op mijn iPhone 3G is het voor mij niet meer mogelijk geweest om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL (iOS 4.3.3)
iOS 5 ???? Kijk dan hier: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post720633 ***************************** Sinds iOS 3.1.3 op mijn iPhone 3G is het voor mij niet meer mogelijk geweest om een carrier logo te realiseren, Dit mede door de encryptie op de Carrier Bundles, maar vooral omdat voor iOS 4.2.1 Vodafone (wat ik gebruik) geen officiele carrier was. Vanaf 4.2.1 is het dus wel officieel, maar nog lukte het niet.. Nu in iOS 4.3.3 lijkt het wel mogelijk, dus na wat onderzoek, kan ik dit veranderen in wat ik wil. Ik heb dit in een Package geplaatst en naar Cydia upgeload, Dit pakket werkt echter niet omdat WinterBoard toegevoegd is, Wat niet nodig is.. Als je in de tussentijd deze Package wil downloaden zal je een Repo moeten toevoegen, http://cydia.myrepospace.com/gerarddvb/ En uit DEZE Repo moet je "NL Carrier logos" downloaden (Of een andere het zijn er inmiddels meer) Herstart je iPhone en je zult een carrier logo zien.. Dit gaat om alle toestellen met iOS 4.3.x dus HD voor je iPhone 4 en SD voor je iPhone 3GS! Laatst gewijzigd door gerarddvb; 19-10-11 om 17:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb getracht het voor elkaar te krijgen, maar zonder resultaat. Ik heb t wel geïnstalleerd, maar ik krijg geen logo in mijn statusbalk. Dat is in ieder geval als ik gewoon de zoekfunctie gebruik in Cydia.
Als ik op jouw repo klik, dan krijg ik geen enkel bestand/programma te zien. Helemaal leeg! Daarnaast heb je mogelijk een typefout gemaakt in jouw repo adres. Je schrijft op het einde: geraraddvd/ en het moet denk ik zijn gerarddvd/ (dus een a minder) Laatst gewijzigd door PCM_Smeets; 31-05-11 om 16:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar er staan bij mij 5 programmas in die repo, misschien werk de myrepospace server niet goed heeft ie vaker last van Laatst gewijzigd door gerarddvb; 31-05-11 om 16:37. |
|
|||
|
|||
yoo eey alles werkt prima (BEDANKT) alleen nu wil ik mn t-mobile logo verandere dus heb dat default en fso bestand veranderd maar t werkt nie :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
namelijk in System/Library/Carrier Bundles/iPhone/TMobile_nl.bundle/ vervangen zou het moeten werken, je moet wel even je springboard restarten of je iphone opnieuw opstarten En de grootte van het logo is ook van belang, breedte weet ik niet maar hoogte is op iphone 3g(s) 20 pixels en op iphone 4 40 pixels anders krijg je ook geen logo te zien En de @2x bestanden gelden alleen voor iphone 4 |
|
|||
|
|||
haha jaaa t werkt! super bedankt !!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Hehe geweldig bro. Werkt en ziet er kewl uit. Ps wat gebeurt er als je op een ander netwerk (bijv in buitenland) terecht komt?
|
|
|||
|
|||
KPN werkt goed. Mooi logo! Bedankt!!
|
|
|||
|
|||
http://cydia.myrepospace.com/gerarddvb/
Moet je ff toevoegen in cydia. Als je daarin kijkt dan stat er wel iets met logos. Spreekt allemaal vanzelf en werkt perfect. Succes!! |
|
||||
|
||||
dit gedaan en dan ?
pakket is binnen en geinstalleerd maar waar kan je dan de logo's aktiveren |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dúh, en die kan je vinden bij ? instellingen?>nope, cydia? > Nope
nog andere ideeén |
|
||||
|
||||
helaas krijg ik het niet voor elkaar , blijft aangeven NL KPN
iemand nog ideeén? |
|
|||
|
|||
Die repo installeren, dan die nl carrier logo zoeken en installeren, dan reboot iPhone en dan moet het werken
|
|
||||
|
||||
ik zal wel te simpel zijn,ik zie de bestanden met Ifile , maar hoe dan installeren?
zijn PNG files andere editor nodig ? kan het zijn dat het orgineel een t-mobile toestel is , en dat de provider naam anders staat? dus NL KPN ipv KPN NL? |
|
|||
|
|||
Je gaat naar Cydia-Beheren-Bronnen. Dan klik je op de repo die ik gezegd heb van de week.
Daar scroll je naar beneden naar NLCarriers logo. Die installeer je en dan reboot je je iPhone. En dan staat er het logo van KPN. Succes en ik hoor wel of het gelukt is. |
|
||||
|
||||
hai
dat heb ik al 2x gedaan, maar geen logo's , misschien iets met winterboard ? ook daar staan de nl carrier logo's ook aangevinkt ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe war Stefan je voorkauwt en hopla, tis zo simpel dat ik het zelfs kan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bedankt voor je hulp , EDIT : werkt dus niet op 4.2.1 ,ff geudate naar 4.3.3 en werkt nu wel greetzzzz Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 03-06-11 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus als jij bv. een simkaart van Ben plaatst zal er gewoon Ben NL komen te staan en ook als je bv. vodafone gebruikt verdwijnt het logo ook als je het duitse vodafone netwerk gebruikt en komt er gewoon vodafone DE te staan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2011 om 23:20 ---------- Citaat:
Heb je al opnieuw opgestart? Zo Ja, wees ervan overtuigd dat je de NL carrier logos uit mijn repo heb gedownload anders werken ze inderdaad niet. Als dit niet werkt dan zal je in het bestandsysteem moeten kijken in: System/Library/Carrier Bundles/iPhone/KPN_nl.bundle/ Hier moeten de logos zijn veranderd, Als dit zo is dan zou het moeten werken.. Gebruik je misschien Hi of Telfort? dan gebruik je waarschijnlijk een ander bundle, Zou je mij dan kunnen vertellen wat er bij jou in instellingen->algemeen->info-> Bij 'netwerk' en bij 'aanbieder' staat?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Officiële unlock alleen T-mobile carrier | Dyna20 | Odido (T-Mobile) | 6 | 10-09-10 20:09 |
carrier logo kpn | lmwj | Jailbreak apps en thema's | 30 | 07-12-09 01:42 |
KPN carrier | jurrian | Archief | 2 | 04-02-09 20:38 |
|
|