Emoticons in smsjes? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zit het met deze feature? Nu ik toch echt binnekort een iPhone ga scoren wil ik wel weten of ik text van mensen krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emoticons in smsjes?
Hoe zit het met deze feature? Nu ik toch echt binnekort een iPhone ga scoren wil ik wel weten of ik text van mensen krijg in sms berichtjes of dat de iPhone toch als laat zien.
Nieuwe nokia telefoons laten dit ook niet zien al kan je wel d.m.v. een applicatie codes aanmaken waar de telefoon een plaatje aan koppeld. Dus als ik nu naar mn vriendin @-@ stuur dan wordt zij gelukkig omdat het voor een leuk plaatje staat Bestaat er ook zo iets voor de iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar je kunt hier dus ook plaatjes aan codes hangen?
|
|
||||
|
||||
Zover weet ik het niet. Gebruik het zelf niet.
Zoek het eens uit. |
|
|||
|
|||
met iSMS kan je wel uit smileys kiezen maar als je het bericht vervolgens verzend komt het niet niet als een smileys aan maar gewoon als de code, bijvoorbeeld ipv .
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als we deze bron mogen geloven wel
1.1.4: iSms ondersteunt smileys in SMS’jes | iPhone Nederland Weblog | iPhoned.nl | iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kan me helpen,emoticons op iPhone 4 te installeren? | Tinkelbell.36 | iPhone Apps | 16 | 01-12-10 17:04 |
Emoticons bij berichtjes op iPhone 4 mogelijk? | Tinkelbell.36 | iPhone Apps | 5 | 11-10-10 20:14 |
Losse emoji emoticons voor website of blog | InternetRebel | iPhone algemeen | 6 | 10-01-09 17:59 |
|
|