Winterboard Probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een tijdje een jailbreak op mijn iPhone staan en bevalt me zeer goed, alles werkt prima. Maar toen wou ik graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard Probleem
Ik heb nu al een tijdje een jailbreak op mijn iPhone staan en bevalt me zeer goed, alles werkt prima. Maar toen wou ik graag alles beetje veranderen zoals icoontjes van de provider en Wi-Fi enzovoort allemaal van dat soort icoontjes. Maar ik heb nu al meerdere icoontjes gedownload voor Wi-Fi en mijn provider en ze werken allemaal niet, ik heb mijn iPhone rebooten, respringen. Maar niks helpt, ze blijven gewoon origineel terwijl er bij winterboard een vinkje achter staat. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niet geschikt voor de iphone 4 misschien?
|
|
|||
|
|||
nou weet het niet, zou best kunnen denk ik hoor, maar mijn vodafone netwerk logo werkt nu wel, maar heel erg veel Wi-Fi icoontjes al geprobeerd maar die blijft het niet doen.
|
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem hier, WinterBoard doet gewoon niets (ik probeer dan wel een thema aan te zetten).
Ik wil het aDroid thema installeren, maar als ik het aanvink en respring, dan krijg ik gewoon het normale thema. Is DreamBoard een goed alternatief? |
|
|||
|
|||
Ik heb dreamboard ook. Opzich wel leuk hoor. Maar ik had gezien dat er ook een manier is om andriod en ios op je iphone te krijgen en dan ook te dual booten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil gewoon iOS behouden en dan een Android thema erop installeren. Maar ik begrijp nu dat DreamBoard wel werkt op de manier dat WinterBoard dat niet deed? (en als ik Android wil hebben -- Android is voor een telefoon, ik heb een iPod Touch ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WinterBoard probleem.. | Niick | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-02-11 22:05 |
Probleem met winterboard | I-RON-I | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-08-10 15:26 |
Winterboard iconen probleem | MoRaX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-05-10 11:09 |
winterboard probleem | Helaers | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-01-09 16:48 |
|
|