Grijze Achtergrond. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag in het lockscreen van mijn iPod Touch 4G de grijze achtergrond weghalen! (die achter de klok en de ontgrendelingsbalk). Is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze Achtergrond.
Hallo,
Ik wil graag in het lockscreen van mijn iPod Touch 4G de grijze achtergrond weghalen! (die achter de klok en de ontgrendelingsbalk). Is dit mogelijk? Alvast Dank! Laatst gewijzigd door MaxSimbula; 18-06-11 om 17:06. Reden: Fout. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet zo gauw een app die dit kan. Je kan wel de slider en de klok weghalen? wil je dat soms? Dan kan je bijvoorbeeld tap2unlock gebruiken.
|
|||
|
|||
Wallpaper er in zetten misschien, weet niet of dat kan op een ipod touch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grijze vlek in scherm (2G) | richard250 | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 22:22 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen | Merlin | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-09-09 10:36 |
Grijze cirkeltjes | iolavide | Archief | 3 | 27-08-09 20:54 |
Grijze achtergrond uit dock | arnehulstein | Jailbreak apps en thema's | 8 | 12-08-09 22:07 |
|
|