Word helikopterpiloot met de game iCopter discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iCopter is een game waarin je als piloot de helikopter van de grond probeert te houden en een zo hoog mogelijk score krijgt. Lees verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Word helikopterpiloot met de game iCopter
iCopter is een game waarin je als piloot de helikopter van de grond probeert te houden en een zo hoog mogelijk score krijgt.
Lees verder over: Word helikopterpiloot met de game iCopter Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Icopter game
iCopter is een game waarin je als piloot de helikopter van de grond probeert te houden en een zo hoog mogelijk score krijgt.
Hier te krijgen: http://iphone.sleepers.net/repo.xml Mijn mening, geweldig verslavende game! Zojuist 10 minuten gedaan en mijn high score is 426 Laatst gewijzigd door cougar; 20-03-08 om 23:41. |
|
||||
|
||||
Heheh erg leuke port van de flash game ja Mijn nieuwe favoriet vooral door de simple besturing
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik krijg als ik icopter wil downloaden een melding van error download package failed. Hoe kan dit?? Ik heb 1.1.3
|
|
||||
|
||||
zit al op 519 damn wat een verslaving...
|
|
|||
|
|||
Echt een leuk spel! Beter dan "Cave" en je kunt je score zien! Heb nu 1144 punten.
|
|
||||
|
||||
inderdaad geniaal spel echt verslavend, alleen dat cave snap ik niet hoe dat werkt heb nu 1021 punten
|
|
|||
|
|||
jammer dat wanneer je het spel opnieuw opstart je high score weg is:S
|
|
||||
|
||||
Klopt, daar baal ik ook van... Hopelijk bij een update krijg je levels en het behouden van je score...
|
|||
|
|||
Ik heb daar geen last van hoor? Bij mij blijft de High Score elke keer behouden!
|
|
||||
|
||||
bij mij blijft de highscore ook behouden nergens last van
|
|
||||
|
||||
Hmm ik denk dat de settings niet op 755 staan... Moeten ze die ff aanpassen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik heb maar 400 bak er nix van
|
|
||||
|
||||
na een tijdje dit spel gespeeld te hebben blijft mijn score staan, heb diverse keren de score verbroken, maar houdt deze waarde niet vast...
iemand bekend met dit fenomeen ? |
|
|||
|
|||
ik heb 1.1.4 en hij slaat ze ook niet op... maar bij mijn neef (hij heeft 1.1.2) slaat hij ze wel op...
misschien ligt het aan je firmware? want ik heb wel alles gewoon op 0755 staan... |
|
|||
|
|||
Op de computer was t al verslavend, chil spel
|
|
||||
|
||||
ik heb upgedate van 1.1.1 naar 1.1.4, 1.1.1 sloeg hij wel mijn highscores op bij 1.1.4 niet ligt dus aan de firmware is er al een fix hier voor ??????
|
|
||||
|
||||
Nja ik hoor van de een dat ie het wel doet en van de ander van niet bij mij slaat ie ze zoiezo nooit op wat k ook doe
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
werkt bij mij ook niet 1.1.4
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand enig idee wat er mis kan zijn (en ja, Wi-Fi staat aan) ? Edit: probleem is al opgelost, na de iPhone en de pc opnieuw opgestart te hebben werkt het Laatst gewijzigd door Chicco68; 05-04-08 om 16:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iwork afmaken op de pc met word ? | Bhola | iPad algemeen | 5 | 05-07-10 13:01 |
3G met IOS4 word extreem warm | Poserman | iPhone algemeen | 0 | 24-06-10 15:38 |
|
|