Word helikopterpiloot met de game iCopter discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Verveeld wel na een tijdje vind ek...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verveeld wel na een tijdje vind ek
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand al voor elkaar gekregen dat de scores wel opgeslagen worden? Ik heb 1.1.4 en bij mij worden ze niet opgeslagen. Ander iemand heeft oudere firmware en daar worden ze wel opgeslagen
|
|
|||
|
|||
nee, ik heb ook nog steeds het zelfde probleem
Maar wat moest ik dan veranderen in die eh.. 755?? |
|
||||
|
||||
Lol 755?? jemig ik kom maar tot 255 en heb het van mijn iPhone verwijderd
|
|||
|
|||
Ik heb het nu veranderd naar 777 en bij mij slaat ie het nu op.
|
|
|||
|
|||
welke fw heb jij dan?
|
|
|||
|
|||
1.1.4. Voorheen sloeg ie ook de highscores niet op. Ff ge-SSH'ed en de permissions stonden al op 755. Dus toen maar 777 geprobeerd en hij werkt nu.
|
|
|||
|
|||
even een uitleg je hoe je dat allemaal doet met 755 en 777, wat houdt dit allemaal precies in?
|
|
|||
|
|||
2135 jaja
|
|
|||
|
|||
gvd dacht ik met 1102 hoog te zijn:S
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hmm, ik draai ook 1.1.4 en heb het bestandje ook op 777 gezet, maar nog slaat ie de scores niet op
|
|
||||
|
||||
mocht wel wa leuker zijn kwa uitzicht.
|
|||
|
|||
goed begin maar kan wel een update gebruiken...
|
|
||||
|
||||
Nog een leuke game erbij, top spelletje ja nu al verslavend
|
|
||||
|
||||
Leuk spel werkte in 1 keer met 1.1.4.
Vind wel zwaar vervelend dat het spel na elke keer opstarten score wist:S Nu moet ik het gaan onthouden of hier posten |
|
|||
|
|||
Ik ben via WinSCP naar de map Applications/iCopter gegaan, vervolgens op "Voorkeuren" geklikt en naar de tab "Overdracht" gegaan en dan de octaal naar 0777 verandert (dus W, R en X voor alle). Maar als ik 0777 instel, wordt het vinkje doorzichtig grijs, dus ik denk dat het niet meer geactiveerd is dan ofzo? iCopter wil de scores ook niet opslaan.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb icopter en HighScores.txt op 0777 gezet en nu onthoud hij mijn highscore.
Ook na afsluiten en terug opstarten staat de score er nog steeds. |
|
|||
|
|||
kan iemand mij dan vertellen wat ik fout doe?
Of misschien in het kort even stap voor stap zeggen wat ik moet doen in WinSCP? Zit ik überhaupt wel in de juiste map? Even ter verduidelijking, ik zit niet in de map var of mobile ofzo hé, ik zit in applications en dan iCopter. Ik zie ook HighScores.txt, heb rechtermuisklik gedaan en dan de derde laatste optie (=Eigen opdrachten) --> Aanpassen, dan bij de tab Overdracht heb ik het octaal veranderd naar 0777; maar hij doet het nog altijd niet. Toen ik het octaal aangepast had, werd het hokje eronder ook niet meer aanklikbaar, en staat dus af. Alvast bedankt voor degene die hun tijd ervoor nemen om het uit te leggen @ hierboven: hij slaat de scores wel op zolang ik de applicatie niet verlaat, van het moment ik terug even op het springboard ben, staat de score op 0. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iwork afmaken op de pc met word ? | Bhola | iPad algemeen | 5 | 05-07-10 13:01 |
3G met IOS4 word extreem warm | Poserman | iPhone algemeen | 0 | 24-06-10 15:38 |
|
|