//

3G met IOS4 word extreem warm

3G met IOS4 word extreem warm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3G met IOS4. Heb deze gisteren geinstalleerd. Gisteravond ging mijn telefoon ineens zeuren dat er nog maar 20% batterijlading in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-10, 15:38
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard 3G met IOS4 word extreem warm

Hallo,

Ik heb een 3G met IOS4. Heb deze gisteren geinstalleerd. Gisteravond ging mijn telefoon ineens zeuren dat er nog maar 20% batterijlading in de telefoon zit, terwijl deze aan de stroom zat. Ik hing de telefoon aan de lader (originele stekker & kabel) terwijl deze nog half vol is. Bij het beetpakken van de telefoon was deze extreem heet. alsof je je hand onder de hete kraan houd. Zo voelde het ongeveer.

Daarnet had ik mijn iPhone (met volle batterij) op mijn bureau liggen en na een half uur niets gedaan te hebben was mijn iphone weer extreem warm en de batterij bijna leeg.

iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg romer70 iPhone algemeen 17 06-06-11 21:35
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg romer70 iPhone algemeen 6 08-02-11 15:47
Iphone 4 word heel snel warm zembla89 iPhone algemeen 16 04-10-10 13:36
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... hvdl iPhone algemeen 8 21-03-10 20:10
Iphone word veel te warm tijdens gba pieterwillems iPhone algemeen 2 18-01-09 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.