Update NL nummerherkenning iFoneguide discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend ging ik zoals gewoonlijk even checken of er iets nieuws te downloaden was met de installer en zag bij updates een nieuwe versie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update NL nummerherkenning iFoneguide
Vanochtend ging ik zoals gewoonlijk even checken of er iets nieuws te downloaden was met de installer en zag bij updates een nieuwe versie van NL Nummerherkenning. Ik twijfelde nog of ik m zou installeren omdat de mn oude versie gewoon goed werkte.. maar ik deed t toch..
Nu is t probleem dat mn nummer verkeerd getoond worden.. bijv: +31 6 51****** voor de update was het +31651****** Misschien denken jullie: waar maak die gast zich druk om.. maar als ik eenmaal iets gewend ben.. hou ik t ook graag zo.. dus mijn vraag is of er een manier is om te downgraden?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan je zelf aanpassen.
Ga naar de volgende locatie (met Winscp bv) /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/PhoneFormats/ Pak je de file UIPhoneFormats, daar kan je nummerweergave zelf aanpassen. En dan weer uploaden. |
|
|||
|
|||
ik ben zegmaar nog een noob.. ik heb nog nooit gewerkt met winscp.. ik doe op dit moment alles gewoon met installer.. maar t begint erop te lijken dat ik me toch maar een x moet gaan verdiepen in dat winscp..
er is dus geen andere oplossing om t gewoon te doen met installer ofzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Installer Lockdown Prefrences Summerboard Wat doe ik verkeerd? |
|
|||
|
|||
Je moet eerst naar de root gaan dat is het mapje met / boven in de menu balk.
|
|
|||
|
|||
hmm ik kom steeds dichterbij.. maar nu zit ik in Frameworks.. en heb ik alleen de map: Summerboard frameworks..?
|
|
|||
|
|||
nvm.. ik zit erin.. ik zat in de verkeerde map.. bedankt voor de hulp..
|
|
|||
|
|||
ok laatste vraag..
Ik zit nu in de goede map.. en heb 5 bestanden in die map.. waarvan 3 UIPhoneFormats, namelijk: UIPhoneFormats.plist (met een quicktimelogo) UIPhoneFormats.plist_backup (onbekend logo) UIPhoneFormats.plist_original (onbekend logo) Welke moet ik openmaken? |
|
|||
|
|||
De UIPhoneFormats.plist wordt gebruikt...de rest zijn backups die de installatie van o.a. NL Nummerherkenning gemaakt heeft.
Je moet gaan naar de NL sectie...daar staan een heleboel formats. |
|
|||
|
|||
Zoals ControlSje zegt, ff de UIPhoneFormats.plist pakken en openen met een text editor. Dan even scrollen tot je bij NL of BE gedeelte komt. En dan kan je het zelf aanpassen. Ff weer uploaden en klaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerherkenning veranderen | hansbouman | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-06-10 13:21 |
Nummerherkenning | fvdn | iPhone algemeen | 0 | 21-04-10 11:11 |
Nummerherkenning | Fazer | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 15:43 |
Nummerherkenning | WvK | iPhone algemeen | 2 | 28-06-09 22:13 |
installer update experimentele repo ifoneguide | danieldereus | Archief | 1 | 06-05-08 00:17 |
|
|