vista op de iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil graag weten of je vista op je iphone kan hebben want als je het op start krijg je dat blauwe beeld van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vista op de iphone
hallo ik wil graag weten of je vista op je iphone kan hebben want als je het op start krijg je dat blauwe beeld van die fout melding wie weet hier iets over
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk het niet. De iPhone heeft zijn eigen besturingssysteem.
|
|||
|
|||
Dat Vista pakketje in installer is volgens mij van Erica Sadun en die zweert bij Mac.
Kun je je voorstellen dat het gewoon een geintje van haar is? Er zit namelijk niets meer in dat pakket dan het blauwe scherm... |
|
||||
|
||||
Héhé, cool.
Een BSOD. |
|
|||
|
|||
Staat in Installer onder "Toys", meen ik. Hij is idd humor: "Fatal error" blablabla haha en dan die knipperende cursor!
|
|
||||
|
||||
het is inderdaad gewoon een grapje, je kent toch wel die grapjes van als iets vastloopt ''vista!'' dat is de lol
|
|
||||
|
||||
Lol... dumass xD
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaringen iphone en windows vista | Andries Nek | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 19:17 |
problemen iPhone & Vista | ikkeg | iPhone algemeen | 1 | 13-11-09 02:00 |
Windows: 1 iPhone 2 iTunes (Vista + OS X) | harrylol | iTunes | 2 | 27-03-09 18:55 |
Muziek: muziek met vista op iphone | bert | Muziek, foto & video | 4 | 28-01-08 12:14 |
Iphone en Vista | BertvanHorck | Unlock [archief] | 7 | 12-11-07 13:08 |
|
|