//

ervaringen iphone en windows vista

ervaringen iphone en windows vista discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de nieuwe iphone 3GS 16 GB gaan kopen, maar heb nog een laptop met Windows Vista. In de toekomst moet daar ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-09, 12:33
Andries Nek Andries Nek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Delft
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar Andries Nek
Standaard ervaringen iphone en windows vista

Ik wil de nieuwe iphone 3GS 16 GB gaan kopen, maar heb nog een laptop met Windows Vista. In de toekomst moet daar ook een Apple voor komen. Ik wil graag vragen of er ervaringen zijn met deze combinatie en of deze mee of tegenvallen. Ook wil ik vragen of er ervaringen zijn in het overstappen van windows naar apple. Dat is voor mij de toekomst.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-09, 19:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik draai op mijn laptop probleemloos Vista icm de iPhone en iTunes. Er zijn ook andere ervaringen hier op het forum, maar dat zijn m.i. uitzonderingen.

Ik heb naast de Vista-laptop ook een MacBook, maar dat blijft wennen. Installeren van programma's, mijn weg vinden in die programma's, enz. het is nog steeds niet mijn ding. Een gekopieerde link veranderen in tekst kan alleen als je codes gebruikt, speciale tekens (é, ë, à, €, enz.) zoeken zoeken zoeken. Wel is Safari lekker snel. En: je betaalt teveel voor de geleverde hardware, hoewel die weer beter zijn waarde behoudt.

Mijn advies: koop lekker een iPhone, hang hem aan je Vista-laptop en koop eerst een tweedehands Apple. Bevalt ie niet, dan is ie weer goed te verkopen zonder er (teveel) op te verliezen.

Oh ja, mijn post is nadrukkelijk níet bedoeld voor het opnieuw aanslingeren van de Apple/MS-discussie.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 15-12-09, 19:58
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar Ervaringen.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #4  
Oud 15-12-09, 20:07
Livebox Livebox is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Online
Berichten: 28
Standaard

Voor ieder is de ervaring met Vista of Mac OS x verschillend. Zelf ben ik compleet overgestapt naar Apple en heb er tot op heden geen spijt van.

Het is in begin even wenen, maar naar paar dagen weet je niet meer anders.

Maar ieder ervaart dat natuurlijk anders. Zou zeggen loop een Apple shop binnen en test... en de iPhone werkt gewoon samen met je Windows machine
  #5  
Oud 16-12-09, 16:44
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb helemaal geen problemen met window's vista en mijn iphone 3Gs.
Ik heb er trouwens eigenlijk nooit echt bij stilgestaan dat deze misschien wel problemen kunnen geven maar goed.
Ook ik ben aan het kijken voor een apple laptop of computer maar vindt het eigenlijk met mijn inkomen erg duur, ik ga liever op wintersport/zomer vakantie dan dat ik er eigenlijk voor moet sparen (ja sparen kan ik trouwens ook niet ) maar ieder zijn eigen voorkeuren.

Maar goed window's vista en Iphone gaan goed samen hoor geen probleem. misschien kun je bij een vriend/vriendin fammilie lid een iphone lenen en dan kan je eens kijken hoe het werkt als deze aangehangen is aan je eigen laptop, klein tipje hoor.
  #6  
Oud 16-12-09, 19:02
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Met twee verschillende iphones heb ik nog nooit problemen gehad, op een laptop uit 2007 met vista. Ook een paar verschillende ipods touch werken er goed mee samen. Dus hou je geld nog in je zak en koop nu alleen en iphone. Later als je rijk en beroemd bent komt die mac wel!
  #7  
Oud 16-12-09, 19:17
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

hier ook geen problemen met vista en iphone. Heel weinig apps/programma's verwachten dat je een MAC hebt, kan er zelf maar 1 opnoemen en dat is 2Do. Maar daar komt voor de vista nog een syncprogramma uit.

en geef remundo7000 helemaal gelijk
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows Vista ziet Iphone niet djtcc iPhone algemeen 2 06-04-10 22:06
contacten iphone naar computer (windows vista)? lodevs iTunes 12 28-08-09 11:01
Nieuwe Iphone Windows Vista Probleem Atherion Archief 3 18-08-09 20:09
Windows Vista Jayyy Archief 1 28-01-09 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.