iPod in landscape - geen coverflow, maar controls discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allen! In de auto gebruik ik mn iPhone altijd in landscapemodus. Handig voor navigeren, m'n springboard wordt handig bijgedraaid door sbRotatior. Maar muziek luisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van coverflow? |
|||
I like, het is prachtig! | 2 | 50,00% | |
Wegwezen, ik wil functionaliteit! | 2 | 50,00% | |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iPod in landscape - geen coverflow, maar controls
Goedemorgen allen!
In de auto gebruik ik mn iPhone altijd in landscapemodus. Handig voor navigeren, m'n springboard wordt handig bijgedraaid door sbRotatior. Maar muziek luisteren via de iPod-app... een crime! Dankzij dat verschrikkelijk coverflow... mijn mening... Weet iemand een app waardoor je gewoon controls krijgt in landscape Ipod? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar bestaat dit dus niet? Toch eigenlijk best raar... Want tijdens mijn zoektocht kom ik aardig wat mensen tegen die hier ook naar op zoek zijn...
|
|
||||
|
||||
Dit is heel simpel: zet de rotatie vast op portrait.
Cover flow komt niet te voorschijn, ook als je de iphone met de ipod app actief draait. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik ben juist op zoek naar een manier op de iPod app normaal in landscape te kunnen gebruiken.... Zonder mn hoofd 90 graden te hoeven draaien |
|
||||
|
||||
Ah, wel landscape, maar geen cover flow!
Ik heb mijn iphone net allebei de kanten opgedraaid, inderdaad geen ontkomen aan cover flow. Het spijt me, dan weet ik het ook niet ... misschien een jailbreak-app? "Vroeger" had je rotation lock, maar die verhelpt het cover flow-probleem niet, vermoed ik. |
|
|||
|
|||
De play it app? Die is vandaag gratis.....
|
Labels |
coverflow, iphone, ipod, landspace |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Music Controls Text | Shaquille | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-08-10 02:45 |
Gebruik Ipod controls | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-08-10 21:57 |
geen controls bij bekijken foto's | croise | Muziek, foto & video | 2 | 19-08-08 23:22 |
dubbelklik > ipod controls met toetsblokkade | sausje | iPhone algemeen | 7 | 16-11-07 00:42 |
|
|