dubbelklik > ipod controls met toetsblokkade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 1.1.1 kun je met een dubbele klik op de homebutton de ipod controls activeren. Door zomaar zinloos wat te drukken kwam ik erachter dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dubbelklik > ipod controls met toetsblokkade
Sinds 1.1.1 kun je met een dubbele klik op de homebutton de ipod controls activeren.
Door zomaar zinloos wat te drukken kwam ik erachter dat dit ook vanuit standby werkt. Op het moment dat je toestel standby is (beeldscherm uit) en je drukt 1 keer gaat z'n lampje aan. Op het moment dat je nu nog 2 keer drukt heb je de iPod controls te pakken. Weet niet of het heel zinnig is, maar dacht: kom, ik deel het even.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Owja Best grappig. Bedankt voort melden
|
|
|||
|
|||
kan je die dubbelklik op de homeknop ook aan een ander programma koppelen?
bijv een homebrew launcher, zodat m'n springboard in originele staat is, maar als je dubbelklik op de home knop doet, dat je nes emu, installer etc kan starten? |
|
||||
|
||||
Je kan bij settings wel uit andere dingen kiezen, maar niet uit zelf geinstalleerde programmas.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hier ook een 1.1.1 maar dat dubbelklikken werkt niet hoor. Niet vanuit de slaapstand en ook niet vanuit "slide to unlock" |
|
|||
|
|||
Werkt hier perfect. Erg handig om snel de iPod funties te gebruiken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet je dit eerst in je menu instellen, je kan hiervoor namelijk meerdere dingen kiezen en standaard staat hij op iets anders, dus even je menu in duiken |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbelklik op home-knop | Ip0d | Archief | 14 | 26-03-11 13:34 |
iPod Music Controls Text | Shaquille | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-08-10 02:45 |
Gebruik Ipod controls | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-08-10 21:57 |
geen controls bij bekijken foto's | croise | Muziek, foto & video | 2 | 19-08-08 23:22 |
|
|