rep's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, kunnen we niet samenwerken en iets gelijkaardig zoals frenchiphone.com maken? (rep.frenchiphone.com) graag enige reactie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rep's
hey,
kunnen we niet samenwerken en iets gelijkaardig zoals frenchiphone.com maken? (rep.frenchiphone.com) graag enige reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zouden we dit willen dan? Dit is toch een prachtige site!!
|
|
|||
|
|||
ja ben niet duidelijk genoeg precies...
ik bedoel zodat je een source kan toevoegen in installer.app e |
|
||||
|
||||
De vraag is al eens eerder gesteld en ik heb er ook al een kort naar gekeken, maar welke packages zou je daar in willen terugzien dan? (die niet al zijn te vinden via een van de andere repo's). Ik kon me namelijk niet echt iets bedenken en er komt ook (wederom) behoorlijk wat werk bij kijken om het op te zetten en bij te houden.
|
|
|||
|
|||
wel...
NL taal... nummerherkenning anysim |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na rep TFT helemaal geen beeld meer | bezerk | iPhone algemeen | 0 | 15-04-10 22:04 |
na scherm rep. alleen kort logo daarna uit | ajmvey | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 20:44 |
recovery mode na installeren rep van cydia | tapijtkever | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-12-08 00:40 |
|
|