//

geen controls bij bekijken foto's

geen controls bij bekijken foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een iPhone 8GB USA, die tot nu toe altijd prima gewerkt heeft. Nooit een bug oid maar nu heeft hij iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-08, 21:47
croise croise is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard geen controls bij bekijken foto's

Hoi allemaal,

Ik heb een iPhone 8GB USA, die tot nu toe altijd prima gewerkt heeft. Nooit een bug oid maar nu heeft hij iets waar ik toch wel last van heb.

Wanneer ik een foto uit een van mijn albums (ook camera roll) bekijk en ik wil op het beeldscherm tikken voor volledig scherm, dan lukt dit niet meer. De controls doen het wel gewoon en ik kan ook door mijn album "flippen" dus aan de gevoeligheid van't touchscreen ligt het niet.

Als ik bij een foto uit de camera roll op het prullenbakje tik wordt de foto verwijderd en verdwijnen de controls onderin het scherm, de knop camera roll blijft wel bovenin het scherm staan.

Ik heb al gereset, paar keer uit en aan gedaan, gesynched, niets lijkt te helpen.

Heb eigenlijk niet zo'n zin om te herstellen.... weet iemand iets dat ik nog kan proberen?

Dankjewel,

Gr Irma
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-08, 20:31
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

probeer dit eens homebutton en lock knopje tegelijk indrukken tot dat je iphone uitgaat en dan gewoon op starten dan zou hij het weer moeten doen
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
  #3  
Oud 19-08-08, 23:22
croise croise is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Hey Jeffrey,

Dank voor je reactie, maar helaas.. dat had ik al geprobeerd....
Reageren

Labels
controls, foto's, knoppen, weg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen plaatsbepaling bij sommige foto's haarlem023023 Muziek, foto & video 0 09-08-10 20:26
Foto's bekijken op T-Mobile G1/G2 Dreissen Chat en geruchten 3 30-03-09 21:45
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe Lancia Muziek, foto & video 0 06-01-09 23:30
Foto: Iphone 1 crash bij bekijken van foto bizerk Muziek, foto & video 1 14-07-08 01:02
Foto: crash bij bekijken van foto bizerk Muziek, foto & video 0 12-07-08 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.