film converteren naa iphone, hoe? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Daggg, kan iemand uitlegen hoe ik een film converteer voor de iphone groets stan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film converteren naa iphone, hoe?
Daggg,
kan iemand uitlegen hoe ik een film converteer voor de iphone groets stan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
met een converter ''zoeken'' op zowel iPhoneclub als Google. je zal zeker wat vinden... zijn namelijk tonnen aan converters
|
|||
|
|||
film iphone
bedankt imario....
heefd iemand nog voorkeur aan een programa, macgebruiker. groets stan |
|
|||
|
|||
Als je de film op je Mac kunt afspelen dan kun je hem meestal gewoon naar iTunes slepen en die regelt e.e.a. Zoek anders eens op Versiontracker of Macupdate met trefwoord "iphone" en je vindt een tiental programma's die van alles naar alles converteren.
|
|
|||
|
|||
video iphone
bedankt...
ik ga het proberen, hat het al geprobeerd maar mischien niet goed. bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon dat filmpje in iTunes importeren en dan daar op klikken en kiezen voor "convert for iPhone"? Zo heb ik dat ook gedaan. Natuurlijk moet dat filmpje wel door iTunes herkent worden (juiste format).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe film op iPhone krijgen? | Lode | Muziek, foto & video | 99 | 12-08-12 11:33 |
Windows: film iphone--> itunes, hoe? | Drinkyoghurt | iTunes | 13 | 13-01-09 20:36 |
MMF bestanden converteren naa M4R ?? | bertoes | Ringtones en Wallpapers | 6 | 29-05-08 23:59 |
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? | grobben | Muziek, foto & video | 3 | 10-02-08 12:54 |
|
|