MMF bestanden converteren naa M4R ?? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand bekend of je MMF bestanden kunt converteren naar voor Iphone benodigde M4R bestanden?. Ik heb al zitten rondneuzen op Internet maar nog niets kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMF bestanden converteren naa M4R ??
Iemand bekend of je MMF bestanden kunt converteren naar voor Iphone benodigde M4R bestanden?.
Ik heb al zitten rondneuzen op Internet maar nog niets kunnen vinden. Dank voor inspanning en reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Je kunt ook de volgende source toevoegen aan installer, Bert. Met het programma "Ringtones" maak je direct ringtones uit je iPod playlist.
h t t p://i.danstaface.net |
|
|||
|
|||
.MMF to M4R bestanden
Dank voor reacties maar ik zoek echt een conversie programma van .MFF naar .M4R bestanden. MP3 naar M4R kan ik zelf met aangegeven programma Ringtones wat ik al gebruik
U hulp wort nog steeds op prijs gesteld!!!! |
|
||||
|
||||
MFF is het formaat van een gsm juist ????
Edit : Correctie MMF (mobile music format) Kijk hier eens, mss is dit wel wat voor jou ??? Ringtone converters downloads google is je vriend. Laatst gewijzigd door croiman; 11-05-08 om 12:09. |
|
|||
|
|||
prima programma croiman.. thx
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
m4r converter | cheminez | Ringtones en Wallpapers | 11 | 01-07-09 19:56 |
Exclusieviteit T-mobile niet meer naa 3 maanden. | midon | Archief | 2 | 27-09-08 15:35 |
Video: film converteren naa iphone, hoe? | stan-iphone | Muziek, foto & video | 6 | 21-08-08 09:10 |
Mac OS X: Converteren .png bestanden? | pevi | Desktop-applicaties | 9 | 14-06-08 14:25 |
m4r? | DertKesh | Archief | 2 | 04-01-08 02:10 |
|
|