film iphone--> itunes, hoe? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb een film op m'n iphone staan die ik niet meer op m'n pc heb, m'n broertje wil die film ook graag voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film iphone--> itunes, hoe?
hey,
ik heb een film op m'n iphone staan die ik niet meer op m'n pc heb, m'n broertje wil die film ook graag voor zijn iphone hebben, maar ik weet niet hoe ik de film naar itunes moet exporteren van mijn iphone, kan dit uberhaupt wel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo drinkyoghurt ik ben nieuw en ik weet hoe het moet download idump endan kun je je videos en/of liefjes van je iphone naar je pc sturen .
|
|
||||
|
||||
voila het antwoord is al gegeven. kunt ook iphone pc suite gebruiken ervoor ma idump is beter.
|
||||
|
||||
Je kan ook met winscp in je iPhone gaan en dan de film eruit halen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je hebt helemaal geen programma nodig:S
Gewoon naar itunes en nieuwe afspeellijst aanmaken. De map waar je film instaat openenen, en dan gewoon de film van die map naar je nieuwe afspeellijst in itunes slepen. Voila. Gewoon effe bij je iphone in itunes naar video gaan en die afspeellijst waar je je film in hebt gezet effe syncen. veel makkelijker kan het niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
srry, idd verkeerd gelezen. Kan de beste overkomen ( en tevens de slechtsten ).
|
|
|||
|
|||
als ik idump opstart zegt hij ipod niet gevonden (omdat hij niet is aangevinkt als manual in Itunes).
Als ik deze instelling in itunes verander zegt hij dat hij moet synchronizeren en dat mijn iphone gewist zal worden etc. Dit is juist wat ik niet wil....ik wil spul op mijn iphone behouden... als ik deze instellen toesta, wordt dan echt mijn iphone leeg gehaald?
|
|||
|
|||
ziet er leuk uit, maar moet er voor betalen, anders werkt het niet.....
dus een andere oplossing? Iwan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe film op iPhone krijgen? | Lode | Muziek, foto & video | 99 | 12-08-12 11:33 |
Windows: film synchronyseren met itunes | nofrano | iTunes | 1 | 08-10-10 20:51 |
Video: film converteren naa iphone, hoe? | stan-iphone | Muziek, foto & video | 6 | 21-08-08 09:10 |
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? | grobben | Muziek, foto & video | 3 | 10-02-08 12:54 |
|
|