activator discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar activator omdat mijn home button niet werkt. Nu zou je normaal gewoon via cydia hem kunnen installeren maar het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activator
Hallo,
Ik ben opzoek naar activator omdat mijn home button niet werkt. Nu zou je normaal gewoon via cydia hem kunnen installeren maar het probleem bij mij is dat ik geen Wi-Fi heb op mijn iphone http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...iphone-3g.html Ik kan hem dus niet downloaden en installeren Kan ik deze activator op een andere manier op mijn iphone krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je zou kunnen proberen de ipa van activator te zoeken
|
|
|||
|
|||
Dat was ook mijn idee, alleen ik kan deze file nergens vinden helaas.....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat kan ook, echter dat lijkt me te ingewikkeld
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar hij geeft alleen maar het beginscherm van de activator. Als ik dus verder wil met het instellen, kom ik alleen maar in een leeg scherm. Ik kan niets verder aangeven of wijzigen, ik denk dat de file niet compleet is.? Is hij ergens anders ook nog te downloaden? |
|
|||
|
|||
Ik denk toch dat ik iets fout doe,
(wel vreemd want dit is de enige die niet werkt als ik .deb installeer) Maar ik krijg dit te lezen als ik in cydia kijk naar de activator activator package queue Iemand een tip? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activator | dieselpower | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 18:58 |
Activator | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-03-11 18:01 |
Activator - Slide in gesture | richzzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 17:49 |
SBSettings en Activator probleempje | pjhoomans | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-08-10 20:08 |
Activator probleempje | Maradona10 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-10 15:35 |
|
|