een wel heel dom ding discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Itunes:MIJN muziek,sommige mp3's worden niet geupload naar Icloud. Hoe krijg ik die nrs dan op mijn Ipod?? Ik krijg ze niet gesynchroniseerd omdat zij in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een wel heel dom ding
Itunes:MIJN muziek,sommige mp3's worden niet geupload naar Icloud.
Hoe krijg ik die nrs dan op mijn Ipod?? Ik krijg ze niet gesynchroniseerd omdat zij in status wachten staan.Wel heel straf vind ik dat. Eind dit jaar zeker niet meer betalen voor die Cloud. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
U muziek kan je er altijd opzetten e, via de kabel e en aanvinken en synchen maar.
Icloud staat idd nog geen 100% op punt, ik heb het ook, wel tevreden van maar tis nog niet perfect. |
|
|||
|
|||
Hier lukt het niet, met kabel,
De nummers die niet in iCloud staan krijg ik niet op de IPod Raar |
|
||||
|
||||
Staan de nummers ook op je pc of alleen in ICloud?
Want ze moeten wel echt op je pc zelf staan om te syncen met iTunes |
|
||||
|
||||
We gaan hier een slotje zetten wegens wartaalverhaal en onduidelijke titel.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Misschien een dom vraagje | ArjanAjax | Jailbreak | 6 | 04-01-12 20:25 |
Dom dom dom, wachtwoord vergeten ! | LotjeB | iPhone algemeen | 1 | 23-12-11 15:04 |
iOS 4.2 upate duurt wel heel lang | Striki1990 | Archief | 4 | 22-11-10 20:35 |
refreshen sources installer.app duurt wel heel lang | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 21 | 19-01-08 16:00 |
Heel dom maarja wou het zelf! | -kriis | Unlock [archief] | 8 | 17-01-08 01:50 |
|
|