uitnodiging van Google in agenda ontvangen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede dag, allemaal. Ik heb een kleine frustratie en ik heb al gegoogled maar ik er helemaal niks over vinden. Ik krijg regelmatig een uitnodiging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitnodiging van Google in agenda ontvangen
Goede dag, allemaal. Ik heb een kleine frustratie en ik heb al gegoogled maar ik er helemaal niks over vinden.
Ik krijg regelmatig een uitnodiging van een Google account, voor in de agenda. Elke keer krijg ik een mail met 2 bijlage's als ik deze aan klik komt die in mijn agenda (iCloud) maar hij verdwijnt ook weer. Maar is er ergens in te stellen dat ik geen mail wil krijgen maar de melding direct in mijn agenda net zoals van iCloud naar iCloud. dat zou super zijn! Ik hoop snel een positieve tip te krijgen maar ergens heb ik al een gevoel dat het gewoon niet kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, uitnodiging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync van Iphone naar Google Agenda | SjaarD | iTunes | 13 | 20-11-13 23:57 |
iCloud agenda uitnodiging werkt niet bij Exchange mailadres | MathieuG | iCloud | 1 | 19-02-13 23:07 |
Synchroniseren van de Google en Iphone agenda | omejoop38 | iCloud | 8 | 29-05-12 12:52 |
Iphone uitnodiging komt niet in exchange agenda | robertl | iCloud | 0 | 22-02-12 16:16 |
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar | jelle86 | iPhone Apps | 1 | 28-04-11 09:30 |
|
|