Inloggen op icloud onder Google Chrome lukt niet! discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik van Internet Explorer overgestapt ben naar Google Chrome kan ik niet meer inloggen op iCloud. Heeft iemand daar een oplossing voor? Bij voorbaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen op icloud onder Google Chrome lukt niet!
Sinds ik van Internet Explorer overgestapt ben naar Google Chrome kan ik niet meer inloggen op iCloud. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Java heb ik er niet opzitten en onder IE werkt alles naar behoren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan ga je op een Chrome expert moeten wachten. Succes verder |
|
|||
|
|||
Werkt hier gewoon met Google Chrome.
|
|||
|
|||
Bij mijn zoon werkt het ook maar ik zit inmiddels op Windows8 misschien ligt het daaraan?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2013 om 20:17 ---------- Java geïnstalleerd computer opnieuw opgestart en het probleem is verholpen, wat wil zeggen dat Google chrome niet zonder Java kan, waarvan akte. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen iCloud lukt niet | Gianna | iCloud | 12 | 22-09-14 12:40 |
|
|