iCloud agenda iPhone 4 (ios7.1.2) discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken werkt mijn gedeelde agenda op iCloud niet meer. Ik heb de agenda's al een keer hersteld, maar dat werkt ook niet. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iCloud agenda iPhone 4 (ios7.1.2)
Sinds enkele weken werkt mijn gedeelde agenda op iCloud niet meer. Ik heb de agenda's al een keer hersteld, maar dat werkt ook niet. Op mijn iPhone heb ik deze agenda's ook niet meer staan.
Echter staan ze in Outlook nog wel. Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud agenda verdwenen ios7.1.2 iPhone 4 | kv41282 | iPhone algemeen | 0 | 05-08-16 00:11 |
Problemen iPhone 4s iCloud iMessage sinds iOS7 | JustMe01 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-14 19:25 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
Iphone agenda met icloud agenda probleem! | bartjuhbb | iCloud | 6 | 04-06-13 12:15 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
|
|