Geabonneerde agenda's iCloud.com discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb twee geabonneerde agenda's waar ik mee werk voor school. Heel leuk allemaal, en erg handig dat het op mijn iPhone, Macbook & ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geabonneerde agenda's iCloud.com
Hoi!
Ik heb twee geabonneerde agenda's waar ik mee werk voor school. Heel leuk allemaal, en erg handig dat het op mijn iPhone, Macbook & iPad gewoon werkt... Maar op iCloud.com zie ik deze geaboneerde agenda's niet staan. Weet ieamand of ik deze tóch op iCloud.com tevoorschijn kan toveren, en zo ja; hoe? Je zou een échte held zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
icloud sync agenda |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
syncen geabonneerde agenda's bij gebruik MobileMe | bwhendrickx | iTunes | 0 | 12-08-08 10:49 |
|
|