//

Problemen iPhone 4s iCloud iMessage sinds iOS7

Problemen iPhone 4s iCloud iMessage sinds iOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen met een verschrikkelijk irritant probleem.. Mijn iPhone 4s vertoont sinds de update naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-14, 12:12
JustMe01 JustMe01 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Unhappy Problemen iPhone 4s iCloud iMessage sinds iOS7

Hallo allemaal,

ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen met een verschrikkelijk irritant probleem.. Mijn iPhone 4s vertoont sinds de update naar iOS7 een aantal erg vervelende problemen. Apps vallen soms opeens uit, maar dat hoor ik van veel gebruikers, dus dat is dan ook niet mijn voornaamste probleem. Het andere probleem is nl. dat mijn iPhone iCloud (en de diensten die ermee samenhangen) heel vaak plots uitschakelt.. Ik merkte dit voor het eerst op toen mijn contacten allemaal verdwenen waren uit mijn iPhone.. Na een tijdje zoeken bij de instellingen zag ik dat het probleem gewoon zat in het feit dat iCloud contacten, foto's, e-mails, enz.. allemaal plots uitgeschakeld waren uit het niets :s ZELFS 'zoek-mijn-iPhone', terwijl ik het toch wel vrij belangrijk vind dat dit niet zomaar vanzelf uitgeschakeld kan worden :s Ik dacht dat het na het opnieuw in te schakelen wel vanzelf weer opgelost zou zijn, maar dat is dus NIET zo.. Ik heb het nu echt al 10x of zo meegemaakt in de afgelopen maanden en het is echt super irritant.. De laatste keer werd ook iMessage vanzelf plots uitgevinkt..
Ook werkt de automatische synchronisatie van mijn foto's en pc niet meer.. (Dus de fotostream), terwijl het wel werkt als ik zelf een nieuwe map aanmaak :s

Wie oh wie kan mij helpen? Ik ben al naar de winkel gegaan, want ik heb nog een half jaar garantie op mijn iPhone, maar daar zeiden ze enkel dat ik mijn iPhone moest herinstalleren via iTunes.. Is er echt geen eenvoudigere oplossing voor het probleem en zo niet hoe kan ik dit dan het best aanpakken? Gaan berichten, foto's, apps, enz niet verloren als ik er een backup van maak en deze nadien weer terugzet en zou het probleem dan echt verholpen zijn?
Graag jullie meningen aub! Alvast heel erg bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-14, 12:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustMe01 Bekijk bericht
Is er echt geen eenvoudigere oplossing voor het probleem en zo niet hoe kan ik dit dan het best aanpakken? Gaan berichten, foto's, apps, enz niet verloren als ik er een backup van maak en deze nadien weer terugzet en zou het probleem dan echt verholpen zijn?
Ik ben dit iCloud probleem tegengekomen op een paar iPhones na een serie van iOS 7 OTA updates.

1) Synchroniseer de iPhone met iTunes. Er wordt dan ook een volledige backup gemaakt;
2) Herstel de iPhone met iTunes (naar iOS 7.0.4). Er komt dan een nieuw disk image (ramdisk) op de iPhone;
3) Kies na het herstel voor het terugzetten van de backup uit punt 1). iTunes zal dan ook alle content terug synchroniseren;
  #3  
Oud 03-04-14, 16:47
JustMe01 JustMe01 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Na lange tijd dan toch nog even een reactie, o.a. voor personen die kampen met hetzelfde probleem. Had eerst even geduurd alvorens ik het kon uittesten en heb nadien even gewacht om zeker te zijn dat de vervelende klachten volledig weg waren.. En inderdaad, dit heeft de problemen - nu al meer dan een maand, dus waarschijnlijk ook definitief - opgelost voor mij! Een welgemeende dankjewel!
Het probleem met de fotostream is helaas nog niet verholpen, maar ik vrees dat hiervoor een andere oorzaak is.
  #4  
Oud 03-04-14, 18:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustMe01 Bekijk bericht
Het probleem met de fotostream is helaas nog niet verholpen, maar ik vrees dat hiervoor een andere oorzaak is.
Heb je ook de laatste versie van het iCloud Configuratiescherm geïnstalleerd?

iCloud-configuratiescherm 3.1 voor Windows
Reageren

Labels
backup, icloud, iphone 4s, probleem na ios7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone problemen sinds ios7 BrunoBo iPhone algemeen 5 09-11-13 21:00
Router schakelt uit bij gebruik AppleTV via iPhone met/sinds iOS7 arnito Wi-Fi 4 21-10-13 14:21
Betaalde Apps verdwenen sinds ios7 feddesman iPhone algemeen 2 04-10-13 21:01
Toetsenbordproblemen sinds ios7 guntherello iPad algemeen 4 02-10-13 17:44
IOS7 imessage/facetime activering Mug iPhone algemeen 1 19-09-13 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.