iPhone hersteld niet van reservekopie na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na enkele problemen met m'n iPhone 5 iOS 7.1 heb ik hem besloten even een harde reset te geven. Vooraf reservekopie gemaakt, daarna hersteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone hersteld niet van reservekopie na herstel
Hoi,
Na enkele problemen met m'n iPhone 5 iOS 7.1 heb ik hem besloten even een harde reset te geven. Vooraf reservekopie gemaakt, daarna hersteld met deze reservekopie(via iCloud). Na instellingen teruggezet te hebben gaat hij m'n fotostream downloaden. Echter als dit gebeurd is, doet hij niets meer. Foto's download hij niet meer, en apps ook niet. Die staan op 'wachten'. Iemand die hetzelfde probleem heeft? Heb hem al opnieuw gereset, opnieuw opgestart, ander Wi-Fi netwerk e.d. Alvast bedankt. Groet Daan Hier wat screenshots: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hi Daan,
Ik denk dat je een restore bedoeld. Je hebt een reserve kopie gemaakt, oké, mooi. Ik heb dat ook eens gedaan, en toen proberen herstellen met iCloud, en dat heeft een hele dag geduurd. Sommige apps moest ik zelfs handmatig opnieuw downloaden. Probeer dit eens: iCloud Support. Veel succes!
|
|||
|
|||
Toch maar beter kopie op pc maken ?
|
Labels |
iphone, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herstel van oude iphone lukt niet | khvnrs | iPhone algemeen | 2 | 11-05-11 19:55 |
Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie | Floris2310 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 16:29 |
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? | Raymond1975 | Jailbreak | 6 | 06-05-10 08:15 |
Worden alle bestanden hersteld bij iPhone herstel? | de_Surinamer | iPhone algemeen | 3 | 02-05-10 23:04 |
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" | ErickJacobs | iTunes | 0 | 18-08-08 00:42 |
|
|