iCloud Drive problemen in Mojave discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het bijwerken naar Mojave heb ik een aantal problemen waar ik niets over kan vinden. Ik krijg het volgende venster. Ik heb zelf het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud Drive problemen in Mojave
Na het bijwerken naar Mojave heb ik een aantal problemen waar ik niets over kan vinden. Ik krijg het volgende venster. Ik heb zelf het idee dat het met rechten van bestanden heeft te maken.
InDesign CC2017 wil ook niet starten omdat de voorkeuren niet bereikt kunnen worden. Mijn machine is een MacBook Pro 2017. Nu de vraag Is iemand van jullie tegen dit probleem aangelopen en er een oplossing voor gevonden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dank. Ik heb de vraag daar ook neergelegd. Het roept wel weer een andere vraag op. Waarom zijn de techneuten hier weggejaagd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 01:00 |
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) | Patje97 | iCloud | 11 | 05-12-14 16:05 |
|
|