icloud foto en lokale opslag

icloud foto en lokale opslag discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb al een tijdje gezocht maar nog geen oplossing kunnen vinden. Al enige tijd maak ik gebruik ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 16-11-19, 12:03
» iPhone XR 128GB (Zwart)
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart)

Standaard icloud foto en lokale opslag

Dag Allemaal.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb al een tijdje gezocht maar nog geen oplossing kunnen vinden.
Al enige tijd maak ik gebruik van icloud fotobibliotheek (met geoptimaliseerde opslag op mijn telefoon). Het valt me alleen op dat ik de wereld aan vrije ruimte lijk te hebben op mijn iPhone Xr .30gb van 128gb in gebruik waarvan 3gb aan foto's.
Tegelijkertijd geeft Spotify aan dat ik "slechts" 30gb vrij heb. Die app heb ik recent verwijdert en er opnieuw opgezet en heb geen downloadbare playlisten ingesteld. Op mijn icloud heb ik 340gb van 2TB in gebruik.

Nu komt mijn vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn foto's meer ruimte toebedeeld krijgen op mijn telefoon zodat ik meer hi-res foto's tot mijn beschikking heb en ik bij het willen versturen van foto's/videos en het maken van terugblikken minder lang hoef te wachten?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto, icloud, opslag

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 15:46
foto opslag op tel en icloud saapke iPhone algemeen 1 03-12-14 11:50
lokale opslag te klein voor installatie Garmin App bcBartje iPhone algemeen 2 14-10-12 11:10

Regels voor berichten