Afdwingen synchronisatie fotos

Afdwingen synchronisatie fotos discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) In de categorie Klein Leed. Op zich verloopt de synchronisatie van fotos tussen mijn iPhone, iPad en iMac als een zonnetje. Fotos die ik met ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 26-04-20, 13:18
» iPhone XS 64GB (Spacegrijs) [FW: 13.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 12,9 (2018) Wi-Fi + 4G 1TB (Spacegrijs) [FW: iPadOS 13.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard Afdwingen synchronisatie fotos

In de categorie Klein Leed. Op zich verloopt de synchronisatie van fotos tussen mijn iPhone, iPad en iMac als een zonnetje. Fotos die ik met mijn iPhone of iPad neem, gaan naar de cloud en zijn dan zichtbaar op de andere devices.

Waar ik alleen tegenaan loop is dat het soms meteen gebeurt en dat het soms even duurt, soms weleens meerder uren. Ik kan maar niet uitvogelen waar dit aan ligt en ook niet hoe ik de synchronisatie kan afdwingen. Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 28-04-20, 14:19
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 13.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 12.4.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Het enige dat nog wel eens wil helpen is de foto bekijken en iets inzoomen. Dan gaat hij hem meteen helemaal downloaden. anders dan dat is het meestal gewoon wachten.
de app sluiten en nieuw starten, naar alle foto's gaan en naar boven vegen (iPhone/iPad) maar meer dan dat kan ik niet verzinnen
Oud 28-04-20, 15:19
» iPhone XS 64GB (Spacegrijs) [FW: 13.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 12,9 (2018) Wi-Fi + 4G 1TB (Spacegrijs) [FW: iPadOS 13.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Helaas, dat werkt ook niet. Maar bedankt voor het meedenken!
Reageren

Labels
cloud, foto, synchronisatie

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Synchronisatie foto's Iphone/Mac dbrh Muziek, foto & video 0 08-12-16 22:51
Foto: Synchronisatie foto's drama RoyWitte Muziek, foto & video 0 22-12-11 20:45
Foto-synchronisatie mislukt Salvius Muziek, foto & video 0 23-08-11 22:18
Foto: iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's jasper Muziek, foto & video 6 01-08-09 02:01

Regels voor berichten