//

Synchronisatie foto's Iphone/Mac

Synchronisatie foto's Iphone/Mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een Macbook en een iPhone 6S 64 gb. Ik heb een opslag van 40GB in de cloud. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-16, 23:51
dbrh dbrh is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 7
Standaard Synchronisatie foto's Iphone/Mac

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Macbook en een iPhone 6S 64 gb. Ik heb een opslag van 40GB in de cloud.

Ik een aantal keren op vakantie geweest, veel foto's met mijn iPhone gemaakt en dat resulteert dat ik nu zo'n 8000 foto's op mijn telefoon heb. Deze worden gesynct met mijn Macbook. Leuk. Echter het nadeel vind ik dat als ik een foto wil opzoeken van een jaar geleden dat ik eerst 7000 foto's moet door scrollen...
Ik heb ze al in albums gezet, maar ook deze krijg ik niet uit de bibliotheek. Ik heb nog een beetje een windows visie met mapje maken en plakken op je harde schijf... :/

Ik wil al die (vakantie)foto's ook niet op mijn iPhone, maar zou ze wel graag op mijn mac willen bewaren. Hoe kan ik dit doen zodat mijn iPhone wel nog de nieuwe foto's synct naar mijn mac? Want opzicht vind ik de sync functie wel handig.

Alvast bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2016 om 23:02 ----------

Volgens mij kom ik er net achter dat de foto's die je eruit wilt hebben, moet selecteren en dan exporteren.... Goedemorgen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto's verwijdert van iphone - ook weg uit foto's op mac tommynegen Muziek, foto & video 9 22-12-15 13:57
synchronisatie contacten iphone naar mac lukt niet meer timeforaction iPhone algemeen 7 02-02-15 11:47
Mac OS X: Synchronisatie foto's van Mac naar iPad gerdavdz iTunes 3 02-01-13 17:14
[MAC] Missende contactpersonen na synchronisatie Rogerrr iTunes 1 20-09-09 00:19
Na synchronisatie Adressen op Mac en Iphone weg Yuri iTunes 1 25-09-08 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.