Synchronisatie foto's van Mac naar iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een iMac. Hierop heb ik twee accounts aangemaakt, een voor mij en een voor mijn partner. Wij hebben ook beiden een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie foto's van Mac naar iPad
Sinds kort heb ik een iMac. Hierop heb ik twee accounts aangemaakt, een voor mij en een voor mijn partner.
Wij hebben ook beiden een iPad, waar we niet dezelfde muziek en foto's op willen. Als ik inlog op mijn account, iTunes opstart en inlog met mijn Apple id, iPad aansluit, wordt alles gesynchroniseerd, ook de foto's uit een map op de Mac. Als ik inlog op de account van mijn partner, inlog met zijn Apple id op iTunes, zijn iPad aansluit, kan ik zijn foto's niet synchroniseren uit een map. Ik krijg dan de melding, dat ik niet voldoende rechten heb voor synchronisatie. Ik kan voor hem alleen foto's synchroniseren uit iPhoto. Heb hem ook beheerdersrechten gegeven, maar niets helpt. Wie weet de oplossing??? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Synchronisatie foto's van Mac naar iPad
Dankjewel!
Heb "Get info" gekozen en vervolgens de rechten voor "iedereen" op "lezen en schrijven" (via beheerder) gezet. Dus nu: weer alle albums terug op iPad! Helemaal top ;-)) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad automatische synchronisatie van foto's via Wi-Fi | StephanD | Muziek, foto & video | 9 | 17-05-12 18:28 |
foto's van Mac uitzoeken via iPhone/iPad daarna streaken naar Apple TV | Jz86 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 05-04-12 12:22 |
Mac OS X: foto's van iphone naar mac | stephaniiee | Desktop-applicaties | 4 | 24-09-10 23:11 |
van pc naar mac...ical synchronisatie | wendydonker | iTunes | 0 | 15-08-10 19:50 |
Mac OS X: foto's downloaden van iphone naar mac | laiphone | iTunes | 8 | 15-07-08 23:09 |
|
|