foto's downloaden van iphone naar mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat iphone is aangesloten op mijn mac start itunes maar herkent de iphone niet als een camera. als gevolg kan ik genomen foto's niet downloaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's downloaden van iphone naar mac
nadat iphone is aangesloten op mijn mac start itunes maar herkent de iphone niet als een camera. als gevolg kan ik genomen foto's niet downloaden naar mijn mac. wat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer je iphoto hebt wordt die wel automatisch herkend. En telkens wanneer je de iphone aansluit opent iphoto en vraagt of de fotos naar de mac overgebracht mogen worden. Kan je trouwens ook uitschakelen.
|
|
|||
|
|||
dank
dank voor de hulp. heb al sinds vorig jaar de iphone maar blijkbaar nog steeds kan ik nog dingen leren.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
daar moet in programma's wel fotolader openen.
ga dan in de voorkeuren en selecteer welk je voorkeur is welk programmma moet openen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry MACers.. Maar is er ook zoiets voor Windows? Via de iPhonebrowser kan ik de foto's ook niet zien..
|
|
|||
|
|||
kan ik geen wallpapers via itunes op mn iphone zetten?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
camera, downloaden, foto, mac, mac os x |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Mac OS X: foto's van iphone naar mac | stephaniiee | Desktop-applicaties | 4 | 24-09-10 23:11 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! | iphone2gdude | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 11:00 |
Foto's overzetten naar Mac | Liese Birdie | iPhone Apps | 2 | 15-11-08 18:04 |
|
|