synchronisatie mislukt en ben alles kwijt! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vrolijk mijn iphone aan itunes gehangen en de uitleg gevolgd om alle afspraken en contacten van mijn iphone in mijn ical en adresboek van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchronisatie mislukt en ben alles kwijt!
ik vrolijk mijn iphone aan itunes gehangen en de uitleg gevolgd om alle afspraken en contacten van mijn iphone in mijn ical en adresboek van mijn mac over te zetten...
gaat het dus volledig mis, ben nu alles kwijt op mijn iphone, kan gelukkig wel een restore doen, maar hoe krijg ik die gegevens op mijn mac? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik durf niet te syncroniseren, bang dat ik alles kwijt ben | brekson | iPad algemeen | 13 | 07-05-11 19:36 |
Ben de naam ff kwijt !!!! | keymaker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-08-10 00:29 |
Windows: synchronisatie muziek mislukt | voetbalsterke__ | iTunes | 0 | 07-08-09 19:52 |
iPhone: iPhone 3GS 'unjailbraiken' - ben ik dan alles kwijt ? | dantji | Jailbreak | 9 | 16-07-09 15:19 |
Ben ik dan alles kwijt ? | mvveelen | Archief | 1 | 05-07-09 17:24 |
|
|