Nieuwe computer/iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Macbook pro besteld (jippie ), en ik was even aan het googlen, en ik heb veel verschillende dingen gevonden, maar ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe computer/iTunes
Ik heb een Macbook pro besteld (jippie), en ik was even aan het googlen, en ik heb veel verschillende dingen gevonden, maar ik weet niet of het klopt.
Dus bij deze: Ik heb een windows laptop, dan gebruik ik de migratie assistent, die zet al mijn gegevens op de macbook, inclusief Itunes bibliotheek. Dan trek ik de machtiging van Itunes in van de windows laptop, en machtig de Itunes op de Macbook. Wanneer ik dan mijn Ipad of Iphone aansluit op de Macbook, dan vraagt hij of hij alles moet wissen, maar daar kan ik dan ja op antwoorden omdat de Itunes bibliotheek al overgezet is. Klopt dit of loopt er straks wat mis?? Alvast bedankt voor je antwoord! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou moeten werken als je de Migration Assistant gebruikt op zowel de Windows computer als de nieuwe Mac. Tenminste, ik heb al een paar "Switchers" geholpen met die oefening en dat werkte steeds zonder de minste problemen.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Wanneer ik de Macbook voor de eerste keer opstart dan vraagt hij automatisch of ik de Migration Assistent wil gebruiken toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi zo, ben ik er helemaal klaar voor! Nu alleen nog het Macbook haha.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes | sannetjeislief | iTunes | 9 | 01-05-11 11:13 |
sync met nieuwe itunes/computer | Iphoner88 | iTunes | 15 | 21-06-10 22:56 |
Windows: Nieuwe computer+nieuwe iTunes | eeldor | iTunes | 5 | 31-05-10 12:40 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
Nieuwe computer, nieuwe iTunes, wat nu? | Vark | iTunes | 16 | 14-09-08 01:39 |
|
|