//

Nieuwe computer+nieuwe iTunes

Nieuwe computer+nieuwe iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, gister heb ik een nieuwe computer gekocht met Windows 7. Ik heb de laatste iTunes gedownload. Mijn telefoon is jailbroken. Toen ik wilde synchroniseren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-10, 09:06
eeldor eeldor is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 16
Standaard Nieuwe computer+nieuwe iTunes

Hallo,

gister heb ik een nieuwe computer gekocht met Windows 7. Ik heb de laatste iTunes gedownload. Mijn telefoon is jailbroken.

Toen ik wilde synchroniseren, vroeg iTunes of ik diagnostische gegevens wilde versturen. Dit wilde ik niet (was een keuze), nu wil hij niet meer synchroniseren. Heb het een aantal keren geprobeerd, maar iTunes en de iPhone zeggen een paar sec. dat ze gaan synchroniseren, maar dan houdt hij op.

Ik kan dus niet meer synchroniseren. Nu vraag ik mij af of dit aan de nieuwe iTunes ligt, of aan Windows 7 of misschien ergens anders aan.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-10, 15:39
stuif23 stuif23 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal.
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn computer is gecrasht.Ik ben in het bezit van een iphone 16 gb 3g. met versie 3.1.2. Ik weet niet meer welke i-tunes versie ik op mijn computer had.
Hoe krijg ik mijn iphone weer aan het communiceren met windows 7 (ik had vista) en de bestanden die ik op mijn iphone had staan behouden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
  #3  
Oud 31-05-10, 01:39
kevinsch1993 kevinsch1993 is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Bij mij kan iTunes mijn iPhone helemaal niet vinden. Dus ik denk dat iTunes + iPhone + windows7 niet echt lekker loopt?
  #4  
Oud 31-05-10, 02:16
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Draai zelf hier Windows 7 met laatse versie van iTunes (verse install sinds eergisteren), daarvoor ook zelfde combinatie en nooit problemen.

Omdat je een nieuwe PC hebt zul je deze eerst in iTunes moeten autoriseren: 'Store > Authorise Computer'.

Daarnaast moet je ook de apps van je iPhone overzetten naar je PC. Sluit je iPhone aan en rechtermuisklik op de iPhone in iTunes, en kies 'Aankopen overzetten'.

Dan is het nog in de verschillende tabs instellen wat je allemaal wil syncen natuurlijk.
  #5  
Oud 31-05-10, 12:34
stuif23 stuif23 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Dank voor jullie snelle reactie. Zitten al zeer bruikbare tips bij.
Maar ik heb nu een Iphone 3G 16 Gig jailbroken met firmware 3.1.2. Ik ben bang dat wanneer ik de nieuwste itunes versi op mijn nieuwe computer installeer en vervolgens mijn iphone ga aansluiten en synchroniseren dat mijn jailbrake weg is (jailbreak met black rain)
Wie heeft tips. Alvast bedankt........
  #6  
Oud 31-05-10, 12:40
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

je jailbreak zal niet weggaan als je nieuwe itunes instaleerd. je kunt ook altijd een oudere versie van itunes downloaden. als je zoekt hier op forum vind je zo een topic met links naar oudere itunes versies.
Reageren

Labels
itunes, windows 7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes sannetjeislief iTunes 9 01-05-11 11:13
sync met nieuwe itunes/computer Iphoner88 iTunes 15 21-06-10 22:56
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38
Nieuwe computer, nieuwe iTunes, wat nu? Vark iTunes 16 14-09-08 01:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.