//

Zelf toegevoegde lyrics iPod iOS 10

Zelf toegevoegde lyrics iPod iOS 10 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had even een korte vraag, Sinds een dag heb ik iOS 10.2 op zowel mijn iPhone 6 als mijn iPod Touch (6G) gedownload. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-16, 23:45
Mauriced98 Mauriced98 is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 1
Standaard Zelf toegevoegde lyrics iPod iOS 10

Ik had even een korte vraag,

Sinds een dag heb ik iOS 10.2 op zowel mijn iPhone 6 als mijn iPod Touch (6G) gedownload.

Ik voeg altijd mijn eigen muziek toe aan mijn iPod/iPhone via iTunes en maak geen gebruik van Apple Music. Toch voeg ik zelf regelmatig lyrics toe aan mijn nummers, die ook in iOS 9.5 op mijn iPod waren te zien.

Het probleem is nu, ik zie de lyrics die ik handmatig heb toegevoegd wel op mijn iPhone, maar ik zie nergens een optie om ze te zien op mijn iPod. Is deze functie gewoonweg niet meer beschikbaar op de iPod in iOS 10?

Ik zal screenshots toevoegen ter verduidelijking (iPhone met lyrics en iPod zonder).

Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik ze tevoorschijn haal op mijn iPod of bevestigen dat deze in iOS10 niet meer beschikbaar zijn op de iPod touch.

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0566.jpg‎ (25,0 KB, 6x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4385.jpg‎ (25,0 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten. Ib74 iPhone algemeen 2 02-10-13 10:00
Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt brouw139 iPad Apps 0 16-05-13 18:17
Ipod Touch 4G Gaat aan en uit van zelf mordi6 iPhone algemeen 0 15-07-12 15:37
iPod start zelf op dat.rooie.ventje iPhone algemeen 2 26-01-10 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.