//

Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten.

Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update iOS 7 kan ik niet meer Whats appen met een nieuw toegevoegd contact. Als ik een nieuw contact heb toegevoegd, en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-13, 13:45
Ib74 Ib74 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Unhappy Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten.

Na de update iOS 7 kan ik niet meer Whats appen met een nieuw toegevoegd contact.
Als ik een nieuw contact heb toegevoegd, en ik wil hier een whats app bericht naar sturen, vind hij mijn nieuwe contact niet in de lijst.
Als ik dan in mijn algemene contacten kijk staat hij er wel in en staat er bij vermeld "Nodig ... uit voor Whats app". Terwijl ik 100% zeker weet dat hij wel what's app heeft. Ook heb ik bij het telefoonnummer + 31 zonder nul.
Ik kan hem wel toevoegen aan mijn favorieten, maar bij het chatten staat hij niet vermeld in mijn contacten.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-13, 23:17
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Heeft whatsapp nog steeds toegang tot je contacten?
Kijk eens bij Instellingen > Privacy > Contacten
Staat daar een groen schuifje naast WhatsApp? Zo niet, zet hem dan aan.
Anders moet je kijken of je whatsapp opnieuw kunt installeren. Met iCloud zouden je gesprekken moeten worden bewaard.
  #3  
Oud 02-10-13, 10:00
Ib74 Ib74 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Heeft whatsapp nog steeds toegang tot je contacten?
Kijk eens bij Instellingen > Privacy > Contacten
Staat daar een groen schuifje naast WhatsApp? Zo niet, zet hem dan aan.
Anders moet je kijken of je whatsapp opnieuw kunt installeren. Met iCloud zouden je gesprekken moeten worden bewaard.
Ja die heb ik aan staan. Ik het Whats app ook al verwijderd, weer opnieuw opgezet, maar niets helpt. Zou het kunnen aan de laatste update?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) VEJA iPhone algemeen 23 20-06-16 21:22
Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt brouw139 iPad Apps 0 16-05-13 18:17
kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt? Joycelin iPhone Apps 3 28-11-12 20:47
Ik kan whatsapp niet meer downloaden ivm met ios? Elinnee iPhone Apps 2 18-11-12 17:58
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? Loa64 iPhone algemeen 14 31-10-11 16:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.