Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update iOS 7 kan ik niet meer Whats appen met een nieuw toegevoegd contact. Als ik een nieuw contact heb toegevoegd, en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten.
Na de update iOS 7 kan ik niet meer Whats appen met een nieuw toegevoegd contact.
Als ik een nieuw contact heb toegevoegd, en ik wil hier een whats app bericht naar sturen, vind hij mijn nieuwe contact niet in de lijst. Als ik dan in mijn algemene contacten kijk staat hij er wel in en staat er bij vermeld "Nodig ... uit voor Whats app". Terwijl ik 100% zeker weet dat hij wel what's app heeft. Ook heb ik bij het telefoonnummer + 31 zonder nul. Ik kan hem wel toevoegen aan mijn favorieten, maar bij het chatten staat hij niet vermeld in mijn contacten. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft whatsapp nog steeds toegang tot je contacten?
Kijk eens bij Instellingen > Privacy > Contacten Staat daar een groen schuifje naast WhatsApp? Zo niet, zet hem dan aan. Anders moet je kijken of je whatsapp opnieuw kunt installeren. Met iCloud zouden je gesprekken moeten worden bewaard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) | VEJA | iPhone algemeen | 23 | 20-06-16 21:22 |
Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt | brouw139 | iPad Apps | 0 | 16-05-13 18:17 |
kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt? | Joycelin | iPhone Apps | 3 | 28-11-12 20:47 |
Ik kan whatsapp niet meer downloaden ivm met ios? | Elinnee | iPhone Apps | 2 | 18-11-12 17:58 |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
|
|