//

iCloud Pc- mappen afbeeldingen

iCloud Pc- mappen afbeeldingen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een wat eigenaardig vraagje, en weet niet of hier wel de juiste plaats ervoor is, maar Ik zie op men Windows 10 pc, waarmee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-23, 11:47
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iCloud Pc- mappen afbeeldingen

Misschien een wat eigenaardig vraagje, en weet niet of hier wel de juiste plaats ervoor is, maar
Ik zie op men Windows 10 pc, waarmee ik ook wel regelmatig naar de iCloud ga, onder Afbeeldingen een map iCloud-foto's staan (die ik meen niet zelf aangemaakt te hebben). In deze map bevinden zich 3 sub mappen, nl gedeeld, upload en download. In de eerste 2 mappen zit enkel een ini file maar de derde map bevat heel veel foto's. Foto's die ik wel herken als men eigen gsm foto's maar waarvan ik niet goed begrijp dat deze zich daar bevinden. En omdat deze map toch wel bijna 15Gb groot is wou ik hier even informeren of er soms iemand weet hoe dit komt, of werkt en vooral of ik zo maar al die foto's in de map op men pc mag verwijderen zonder dat deze dan nadien ook uit men iCloiud opslag zouden verdwijnen.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mappen met foto's in Windows 10 in iCloud idegroot1 iPad algemeen 8 16-03-18 16:56
Mappen in iCloud Drive symen89 iCloud 2 21-09-14 18:52
Icloud mappen Pushen Iphone3Gs iCloud 2 11-04-12 10:30
iCloud Documents mappen aanmaken The Raptor iCloud 7 27-10-11 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.