//

iCloud en Privacy

iCloud en Privacy discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Via iCloud kunnen we straks allerlei informatie delen, in mijn geval tussen iPhone, iPad en MacBook. Echter is zou straks wel al mijn familie foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 14:06
BertvanHorck BertvanHorck is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Terug in Nederland
Berichten: 33
Standaard iCloud en Privacy

Via iCloud kunnen we straks allerlei informatie delen, in mijn geval tussen iPhone, iPad en MacBook.

Echter is zou straks wel al mijn familie foto s op mijn ipad willen hebben maar bijvoorbeeld niet mijn mail of sms (berichten) omdat die privé zijn waar de foto s een functie hebben voor het hele gezin.

Niet al onze hardware is noodzakelijkerwijs aan een persoon toegevoegd, zo is bij ons de iPad een echt familie apparaat geworden. De kinderen gebruiken het bijvoorbeeld veel voor hun facebook of hyves.

Wat kan wel en wat kan niet in de iCloud over het selecteren van wat wel en niet gedeeld wordt tussen verschillende machines?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 14:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Waar ik vooral twijfels aan heb is van de enorm vele mensen die bv illegale muziek op gaan zetten?
  #3  
Oud 08-06-11, 14:24
BertvanHorck BertvanHorck is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Terug in Nederland
Berichten: 33
Standaard

In Amerika kunnen ze voor 25 dollar alle illegale muziek omzetten naar legale..... Ik hoop dat dit ook naar Nederland komt....

en ik hoop ook dat iPhoneClub een artikel gaat wijden aan de privacy issues van de iCloud...
  #4  
Oud 08-06-11, 15:02
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

@Bert, je kan zelf aangeven wat je precies wil syncen met iCloud en wat niet. Zie mijn screenshot van iOS5 Beta. Ik heb bijvoorbeeld zelf Fotostream uitstaan omdat ik niet wil dat mijn foto's bij derden in handen vallen . Overigens is de data die je naar de iCloud synchroniseerd versleuteld, en kan alleen jij met de key (die alleen jou devices weten) de data weer ontcijferen. Overigens is de vraag of Apple ZELF deze key niet heeft. Anders zou apple deze data kunnen lezen. Hierover is eerder getwitterd door ik geloof MuscleNerd of Chronic.

Over je 2e post: Deze functie (iTunes Match) komt ook naar nederland.

@Apotheosis, Illegale muziek erop zetten? Waar ben je precies bang voor, want je kan niet de muziek die iemand anders download zien. Apple zelf verspreid de content. Dus stel je hebt een CDtje die je ript en upload, kan alleen jij die CD gebruiken. Doet iemand anders dat kan hij alleen zijn eigen geripte content gebruiken. Het is niet een systeem zoals Limewire, waar mensen hun muziek op delen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0133.PNG‎ (68,2 KB, 13x gelezen)
__________________
iOS/Mac/.NET Developer || iPhone 5S 32GB (Space-grey)|| Macbook Pro 17" (2011) Core i7, 8GB DDR3, OCZ Vertex 3 120GB & WD Scorpio Black 750GB 7200rpm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PrivaCY vraag isezumi Jailbreak apps en thema's 1 18-05-11 14:49
FW3.0 Notificatie Privacy Justevo iPhone algemeen 3 02-08-09 23:56
sms privacy homescreen zazaf21 iPhone algemeen 15 10-02-09 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.