//

Iemand interesse om mee te rijden naar Parijs?

Iemand interesse om mee te rijden naar Parijs? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit er over te denken om naar Parijs te rijden vannacht om te proberen een Apple Watch te bemachtigen.. wie is er zo gek om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-04-15, 20:03
Robert Robert is offline
• iOS 10.1
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 45
Standaard Iemand interesse om mee te rijden naar Parijs?

Zit er over te denken om naar Parijs te rijden vannacht om te proberen een Apple Watch te bemachtigen.. wie is er zo gek om met me mee te rijden? (En zo de benzine kosten te kunnen splitsen). Ik kom zelf uit Rotterdam.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-15, 20:43
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

De apple stores hebben GEEN Apple watches voor losse verkoop, dit is de laatste 2 weken genoeg duidelijk gemaakt door Apple, enkel online preorderen!
En bij galeries lafayette hebben ze maar 350 stuks voor losse verkoop morgen en die zijn blijkbaar allemaal al gereserveerd volgens verschillende fora.
Denk dat het hopeloos is om naar frankrijk/duitsland/uk te gaan vannacht.
Anyway, veel geluk mocht je het toch doen.
  #3  
Oud 23-04-15, 20:45
Robert Robert is offline
• iOS 10.1
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 45
Standaard

Ah dat ze allemaal gereserveerd zijn wist ik niet, er zijn 2 winkels in Parijs. Welke fora heb je dat gezien? Thanks voor je info alvast.
En die in Berlijn? Ook iets over gehoord?
  #4  
Oud 23-04-15, 20:49
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Over berlijn nog niks gehoord/gelezen.
Op macrumours forum zijn er al enkele fransen naar galeries lafayette geweest en te horen gekregen dat de watches voor morgen gereserveerd zijn.
  #5  
Oud 23-04-15, 20:50
Robert Robert is offline
• iOS 10.1
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 45
Standaard

Ok want in een winkel genaamd Colette hebben ze er ook een aantal blijkbaar. En in Berlijn heeft de winkel gezegd dat ze er maar een beperkt aantal beschikbaar hebben dus blijkbaar zijn ze daar nog niet allemaal gereserveerd.
  #6  
Oud 23-04-15, 20:53
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert Bekijk bericht
Ok want in een winkel genaamd Colette hebben ze er ook een aantal blijkbaar. En in Berlijn heeft de winkel gezegd dat ze er maar een beperkt aantal beschikbaar hebben dus blijkbaar zijn ze daar nog niet allemaal gereserveerd.
Indien je van plan bent om te gaan zou ik toch zeker niet te lang meer wachten want vannacht/morgenvroeg gaat daar een rij staan a la apple store launch denk ik
  #7  
Oud 23-04-15, 20:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Over berlijn nog niks gehoord/gelezen.
Bitte schön:

The Corner Store Berlin: Nicht jeder Watch-Kunde kommt rein | iphone-ticker.de
  #8  
Oud 23-04-15, 21:01
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Lol, de eerste wachtenden staan er al van 18.40 en het zijn natuurlijk........ scalpers
  #9  
Oud 23-04-15, 21:01
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Gekkerds
  #10  
Oud 23-04-15, 21:31
Robert Robert is offline
• iOS 10.1
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 45
Standaard

Ja er zullen heel veel russen gaan staan, ben tot nu toe bij elke launch geweest.. Nou die winkel gaat pas om 10:30 open volgens mij.. maar ik weet het eigenlijk moet je er vroeg staan. Maar ik zou het toch wel fijn vinden ergens een post te vinden van iemand die er naar binnen is gelopen en zeker weet dat ze een voorraadje hebben liggen welke niet gereserveerd is...
  #11  
Oud 23-04-15, 22:25
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Ik zou pas in de auto stappen als ik daadwerkelijk een reservering had bij Colette. Anders kom je er misschien bekaaid vanaf.

Een laatste hail Mary is dat er misschien in-store reserveringen komen van geretourneerde exemplaren. Dat staat immers in de broncode van de Apple website vermeld, dat je vanaf 25 april elke ochtend om 6:00 kunt zien welke horloges er in welke winkel beschikbaar zijn, en je deze kunt reserveren. Wie weet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Iemand die reservering parijs niet gaat gebruiken? zo ja, 50 euro! sjalih Koopinformatie Nederland 8 23-06-10 18:21
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? GEEK iPhone accessoires en onderdelen 0 13-02-09 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.