//

Touchscreen Apple Watch werkt niet meer

Touchscreen Apple Watch werkt niet meer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n Apple Watch een klein maandje. En ben er best tevreden over. Heb gister Watch OS 2 beta 3 erop gezet. Vanochtend heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-15, 10:06
ertje20 ertje20 is offline
• iOS 8.3
• iPadOS 15.0
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard Touchscreen Apple Watch werkt niet meer

Ik heb m'n Apple Watch een klein maandje. En ben er best tevreden over. Heb gister Watch OS 2 beta 3 erop gezet. Vanochtend heb ik er nog wat mee gedaan, maar ontdekte daarna dat mijn touchscreen het niet meer doet.

Ik kan de Apple Watch nog wel bedienen met de crown button en de power button. Dus aanzetten gaat nog wel, maar de touchscreen en het automatisch oplichten niet meer.

Nu heb ik geprobeerd om de Apple Watch te herstarten, maar dat lukt niet want je moet de powerknop inhouden en daarna "Zet uit" swipen.

Iemand een idee wat ik nog meer kan doen of wordt het morgen de eerste de beste dag dat hij in Nederland uit is een afspraak maken bij de genius bar bij Apple Store in Amsterdam?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-15, 12:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ertje20 Bekijk bericht
Iemand een idee wat ik nog meer kan doen of wordt het morgen de eerste de beste dag dat hij in Nederland uit is een afspraak maken bij de genius bar bij Apple Store in Amsterdam?
Dat zou in principe moeten kunnen. Houdt er wel rekening meer dat Apple principieel nooit ondersteuning geeft voor Beta software of voor problemen die ontstaan zijn door Beta software.

Succes gewenst.
  #3  
Oud 16-07-15, 13:15
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Probeer even een geforceerde herstart:

Citaat:
Een Apple Watch geforceerd opnieuw opstarten

U mag het apparaat geforceerd opnieuw opstarten als laatste redmiddel en alleen als het niet reageert. Als u een Apple Watch geforceerd opnieuw wilt opstarten, houdt u de zijknop en de kroon gedurende minstens tien seconden ingedrukt tot u het Apple-logo ziet.



https://support.apple.com/nl-nl/HT204510
  #4  
Oud 16-07-15, 14:31
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Met het installeren van een beta op de watch moet je extreem voorzichtig zijn, aangezien je niet kan downgraden.
  #5  
Oud 16-07-15, 15:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
...aangezien je niet kan downgraden.
Tegen wie zeg je het?
  #6  
Oud 16-07-15, 16:41
ertje20 ertje20 is offline
• iOS 8.3
• iPadOS 15.0
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik heb het weer werkend gekregen door de config file opnieuw aan te spreken in de iPhone app voor Apple Watch. Toen ging die weer rebooten. Even zien hoelang die het nu volhoudt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet meer Norik9894 iPhone accessoires en onderdelen 7 14-02-14 19:57
Touchscreen werkt niet meer :S Buffalo iPhone algemeen 8 19-08-09 10:25
de touchscreen werkt niet meer? Eddie Sprietsma iPhone algemeen 3 18-08-08 08:37
Touchscreen werkt niet meer Hesselk Archief 0 25-05-08 11:01
Touchscreen werkt niet meer Biatelli iPhone algemeen 0 18-05-08 05:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.