Apple Watch in het verkeer: discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Interessant artikel: Apple Watch in het verkeer levert boete op - Mooi niet!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch in het verkeer:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan de politie überhaupt een Apple watch herkennen? En dan nog, een iphone heb je idd vast of houd je tegen je oor aan... makkelijker te onderscheiden en van ver te zien. Maar om nou dadelijk vanop afstand te zien dat je een Apple watch om je pols hebt of een gewone casio...
|
|
||||
|
||||
iCulture schreef hier een tijdje terug ook al over. Het blijft dus afwachten wat de rechter ervan vindt.
|
|||
|
|||
Denk in de praktijk dat het vooral bepalend is wat je er mee doet tijdens het rijden. Ik verwacht dst een snelle blik (net als bij de tijd kijken) geen problemen geeft. Zit je je AW te bedienen of langer op te kijken, dan verwacht ik wel problemen. We zullen zien. Voorlopig heb ik nog geen problemen ondervonden. Heb hem nu een week of 7 en ben veel onderweg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|