//

Appel watch sport kan gaan roesten

Appel watch sport kan gaan roesten discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bijna 4 weken ben ik een trots Apple watch sport (42mm) bezitter. Nu wil ik tijdens mijn werk ook graag de Apple watch dragen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-15, 18:13
Appelwin Appelwin is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard Appel watch sport kan gaan roesten

Bijna 4 weken ben ik een trots Apple watch sport (42mm) bezitter. Nu wil ik tijdens mijn werk ook graag de Apple watch dragen en wilde hierom mijn siliconen bandje veranderen naar een lederen.

Om niet voor niks naar de Apple store te rijden in Den Haag heb ik ze eerst gebeld om te vragen welke bandjes ze op voorraad hadden. Aan de telefoon vertelde de medewerker mij dat er op de Appel watch sport alleen sport bandjes passen en dat de andere bandjes een andere aansluiting hebben en hierdoor er niet op aangesloten kunnen worden.

Omdat ik na research op het internet hier niks over online heb kunnen vinden besloot ik contact op te nemen met de landelijke helpdesk. De helpdesk gaf aan (na navraag bij de supervisor) dat andere bandjes gewoon op de apple watch passen.

Na mijn contact met de Apple helpdesk besloot ik langs de Amac store te gaan in Rotterdam op de lijnbaan om daar mijn nieuwe bandje te kopen. Daar wisten zij mij te vertellen dat de andere bandjes wel passen maar dat door het contact met het staal van het bandje de Apple watch sport zou kunnen gaan roesten.

Heeft iemand dit vaker gehoord?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-15, 20:08
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelwin Bekijk bericht
Bijna 4 weken ben ik een trots Apple watch sport (42mm) bezitter. Nu wil ik tijdens mijn werk ook graag de Apple watch dragen en wilde hierom mijn siliconen bandje veranderen naar een lederen.

Om niet voor niks naar de Apple store te rijden in Den Haag heb ik ze eerst gebeld om te vragen welke bandjes ze op voorraad hadden. Aan de telefoon vertelde de medewerker mij dat er op de Appel watch sport alleen sport bandjes passen en dat de andere bandjes een andere aansluiting hebben en hierdoor er niet op aangesloten kunnen worden.

Omdat ik na research op het internet hier niks over online heb kunnen vinden besloot ik contact op te nemen met de landelijke helpdesk. De helpdesk gaf aan (na navraag bij de supervisor) dat andere bandjes gewoon op de apple watch passen.

Na mijn contact met de Apple helpdesk besloot ik langs de Amac store te gaan in Rotterdam op de lijnbaan om daar mijn nieuwe bandje te kopen. Daar wisten zij mij te vertellen dat de andere bandjes wel passen maar dat door het contact met het staal van het bandje de Apple watch sport zou kunnen gaan roesten.

Heeft iemand dit vaker gehoord?
Neen, nooit gehoord maar de sportwatch is van aluminium gemaakt. En dat roest niet. Er vormt zich een dunne oxidatie laag maar dat is weer een ander verhaal.
  #3  
Oud 13-08-15, 20:27
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Roest is echt onzin. Wel wordt er gewaarschuwd dat het metaal van de bandjes de aluminium sleufjes van de Sport kan uitlubberen maar dan moet je wel extreem veel je bandjes wisselen. Ik wissel tussen blauw leer voor werk en wit sport voor fitness en zie geen slijtage (nu bijna een maand een Watch Sport).
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
Reageren

Labels
amac, apple watch, roest



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Watch Sport Screen krassen berndvp Apple Watch algemeen 2 30-07-15 22:54
verschil in waterdichtheid tussen Sport en Watch? kanniet Apple Watch algemeen 1 10-07-15 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.