whattsapp discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een Apple watch gekocht.. wanneer komt er een APP voor de applewatch? Ik hoor en zie een melding van Whattsap, maar openen gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
whattsapp
ik heb een Apple watch gekocht.. wanneer komt er een APP voor de applewatch? Ik hoor en zie een melding van Whattsap, maar openen gaat niet. Ook is er geen whattsapp symbool op mijn watch..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je krijgt enkel meldingen door op je watch .... Whatsapp app voor AW is nog niet ge-update
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik idd gemerkt... erg vreemd dat het nog niet geüpdatet is voor de AW.
Ik heb app's nu op mijn watch dat je denkt.. die gebruiken mensen niet echt veel. Dacht dat whattsapp veel gebruikt werd. |
|
||||
|
||||
WhattsApp onbetrouwbaar icm de Watch
Ik merk sinds enige tijd dat de Watch WhatsApp meldingen de ene keer wel, de andere keer niet weergeeft. Nogal onbetrouwbaar dus, best irritant. Ik heb zowel de Watch als de iPhone al een paar keer opnieuw opgestart, maar het blijft muizen.
|
|||
|
|||
Al enige tijd is "Quick Reply" mogelijk voor WhatsApp en werkt PRIMA!
|
|
|||
|
|||
kun je ook het bericht lezen dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, ik antwoord diverse keren maar helaas het bericht komt niet aan en vind ik niet terug in WhatsApp erg vervelend.. En zorgt voor boze mensen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid whattsapp | lisette226 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-14 13:29 |
Online in Whattsapp | Quercel | iPhone Apps | 0 | 15-04-12 23:23 |
WhattsApp probleem | Vullings | iPhone algemeen | 4 | 18-10-11 13:23 |
Whattsapp, whattsUP????? | zonnebril | iPhone Apps | 7 | 30-04-11 01:03 |
whattsapp en telfort | jolanda25 | KPN | 1 | 19-01-11 19:48 |
|
|