//

WhattsApp probleem

WhattsApp probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg bij het openen van WhatssApp steeds de volgende melding als popup. Verbind met iTunes om pushberichtgeveing te gebruiken. Berichten van WhatssApp kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 22:16
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard WhattsApp probleem

Hallo,

Ik krijg bij het openen van WhatssApp steeds de volgende melding als popup.

Verbind met iTunes om pushberichtgeveing te gebruiken.
Berichten van WhatssApp kunnen waarschuiwingen, geluiden en symboolbadges bevatten.

Hoe krijg ik deze melding nu weg? Ik zit via iTunes te zoeken maar snap het niet.
Kan iemand mij helpen??

Groet Twan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 09:19
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Kan niemand mij helpen?
Ik hoop van wel
  #3  
Oud 18-10-11, 11:15
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Weird, nog nooit van zoiets gehoord. Al geprobeerd WhatsApp opnieuw te installeren?
  #4  
Oud 18-10-11, 11:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Weird, nog nooit van zoiets gehoord. Al geprobeerd WhatsApp opnieuw te installeren?
Ik heb daar wel van gehoord, misschien heb ik beter geluisterd

Ik heb dit probleem ook ondervonden op een iPad. Bij de upgrade naar iOS 5 heb ik voor het activeren van iCloud per vergissing het Apple ID dat gebruikt wordt voor aankopen in iTunes aangegeven. De activatiepagina van iCloud suggereert dit Apple ID en ik heb daar niet verder naar gekeken.

Dat Apple ID komt niet overeen met het e-mail adres dat ik op andere apparaten (drie Macs en twee iPads) gebruik.

Ik heb de vraag ook gesteld op dit forum maar daar zijn geen antwoorden op gekomen. Dus ben ik gaan zoeken en de enigste oplossing was om de iPad te herstellen naar iOS 5 via iTunes en het juiste iCloud e-mail adres te gebruiken.

Deze fout veroorzaakte ook problemen met iWork in iCloud.
  #5  
Oud 18-10-11, 13:23
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Ik heb een AppleID voor de 4s en ik heb een AppleID voor de 4.
Toen ik dus de "naakte" iphoine 4 aan Itunes koppelde installeerde hij ook Whatssapp. Maar dit omdat hij al gekocht was voor de Iphone 4s.

Als ik nu de telefoon via het ID koppel van de 4s dan gaat hij ook alle info er weer opzetten en dat wil ik juist niet.
Hoe kan ik bijvoorbeeld Whattsapp opnieuw installeren en via het goede AppleID wat bij de 4 hoort opnieuw Whatssapp kopen zodat er een "schone" versie op staat en via het juist Apple ID.

Als ik in de store kijk staat er dat Whatssapp al gekocht is. Dat klopt maar dat voor de 4s en nog niet voor de 4.

Wat nu te doen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whattsapp, whattsUP????? zonnebril iPhone Apps 7 30-04-11 01:03
whattsapp en telfort jolanda25 KPN 1 19-01-11 19:48
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 01:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 16:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.